متقی‌فر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هیچ بیانیه‌ای از سوی جبهه منتشر نشده است

سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه هیچ بیانیه‌ای از سوی این جبهه منتشر نشده گفت: این کار یک خبرسازی بوده و خلاف اخلاق حرفه‌ای است.

هیچ بیانیه‌ای از سوی جبهه منتشر نشده استمجید متقی‌‌فر سخنگوی جبهه پایداری در گفتگو با خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره بیانیه منتشر شده از سوی جبهه پایداری اظهار داشت: این کار یک خبرسازی بوده و خلاف اخلاق حرفه‌ای است. هیچ بیانیه‌ای از سوی جبهه منتشر نشده و تنها بیانیه ما همانی بود که چند روز پیش منتشر شد.

سخنگوی جبهه پایداری درباره زمان برگزاری جلسه این جبهه و معرفی نامزد نهایی گفت: در حال بررسی هستیم و انشاءالله زمانی که نهایی شد نتیجه را اعلام می‌کنیم.

وی ادامه داد: تعیین زمان کار منجمان است و انتخابات قابل پیش‌بینی نیست. ما نسبت به انتخابات بی‌تفاوت نیستیم و مثل همیشه فعال بوده و هستیم و بر اساس مصالح نظام، وضعیت جامعه، حفظ آرامش و دعوت حداکثری و انتخاب افراد اصلح و انقلابی پیش می‌رویم. 

متقی‌فر درباره گزینه‌های مطرح در جبهه پایداری بیان داشت: گزینه ما باید انتخابی باشد، اولا که هنوز شورای نگهبان اظهار نظر نکرده و بعد هم گزینه ما باید ‌عدالت محور،‌ مخالف تبعیض و رانت و مانند رهبر عزیزمان انقلابی باشد.

سخنگوی جبهه پایداری تصریح کرد: انتخاب ما بر اساس این شاخص‌هاست و هرتعداد گزینه‌ای که مطرح باشد انتخاب ما بر آن اساس خواهد بود، ما فضا را بررسی می‌کنیم. گزینه نهایی در فضا و شرایط مناسب انتخاب و اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که چند گزینه در جبهه مطرح هستند گفت: از ابتدا گفته‌ایم که دست جبهه پایداری پر است و به سمت انتخاب اصلح پیش می‌رود و اکنون هم در همین جهت حرکت می‌کند بنابراین اکنون این را باید بگوییم که جبهه با اعمال شاخص‌های مدنظر خود انشاءالله در آینده گزینه خود را معرفی خواهد کرد.

متقی‌فر خاطر نشان کرد: در حال بررسی برای انتخاب نامزد نهایی هستیم البته ابتدا باید شورای نگهبان اعلام نظر کند که باعث می‌شود یک شفافیت کلی حاصل شود و فضا به سمت انتخاب گزینه نهایی پیش رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.