دادستان عمومی وانقلاب شهرستان سیرجان از کاهش 113درصدی متوسط زمان رسیدگی در دادسرای سیرجان خبر داد وگفت:متوسط زمان رسیدگی به پرونده ها از 62روز به 29روز در سال 95کاهش یافته است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،محسن نیک ورز گفت :دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان در صدر دادسراهای استان کرمان از حیث عملکردی قرار گرفته است.

وی بیان داشت: طبق امار منشتر شده توسط معاون آمار و انفورماتیک دادگستری کل استان کرمان بر اساس چهار شاخص نرخ رسیدگی،متوسط زمان رسیدگی،امتیازات سمپ و کاهش پرونده های مسن، دادسرای سیرجان حائز رتبه اول استان درمجموع شاخص ها شده است

این مقام قضائی همچنین از ورود 24هزار و 35فقره پرونده به دادسرای این شهرستان طی سال 95خبر داد وافزود:شاهد افزایش 7درصدی مختومه شدن پرونده ها در سال گذشته نسبت به سال 94بوده ایم.

این مقام قضائی تصریح کرد:دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان سیرجان در سال گذشته به 24هزار و 618فقره پرونده رسیدگی نموده است.

این مقام قضائی ضمن تقدیر از کارکنان قضائی و اداری ابراز داشت:کاهش اطلاله دادرسی و استفاده از حداکثر ظرفیت های قانونی و کیفی سازی رسیدگی ها از جمله اهداف دادسرای سیرجان در سال 1395بوده است.

دادسرای عمومی و انقلاب سیرجان علی رغم کمبود شدید کادر قضائی و اداری با تلاش شبانه روزی کارکنان موفق به کسب این موفقیت گردیده اند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار