کرمان؛

رشد ارسال اخبار مهم استان کرمان به قوه قضائیه

مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کرمان گفت:در سال 95شاهد رشد 16درصدی ارسال اخبار مهم استان کرمان به قوه قضائیه نسبت به مدت مشابه در سال 94 بوده ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،محمد بصیریان گفت: دادگستری کرمان رتبه دوم در زمینه ارسال سریع اخبار مهم سراسر حوزه های قضائی استان به حوزه سخنگوی قوه قضائیه در سال 95 را کسب نموده است.

وی اعلام داشت:واحد رصد دادگستری استان کرمان با ارسال 559 خبر مهم در سال 95به حوزه سخنگوی قوه قضائیه پس از تهران بزرگ، دومین استان از حیث فراوانی و تسریع در امور ارسال خبر و اطلاع رسانی بوده است.

وی تاکید کرد:این دومین سال متوالی است که استان کرمان با ارسال اخبار مهم به صورت روزانه و سریع حائز رتبه دوم در کشور شده است و با توجه به جمعیت استان نسبت به تهران و سایر شاخص ها رسیدن به رتبه اول دور از دسترس است.

بصیریان افزود: واحد رصد دادگستری استان کرمان از نیمه دوم سال 89 تاکنون اقدام به ارسال 2هزار و 538 خبر مهم به حوزه سخنگوی قوه قضائیه نموده است که پس از استان های تهران و هرمزگان در رتبه سوم کشوری قرار دارد.

مدیر روابط عمومی دادگستری کرمان بیان داشت: سید محمود رضائیان، مشاور و رییس حوزه سخنگوی قوه قضائیه با ارسال نامه ای از کلیه مسئولین و کارمندان واحد رصد دادگستری کرمان تقدیر بعمل آورد.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار