به گفته معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد برای مقابله با آسیب های اجتماعی در برنامه قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛یوسف شاه حسینی با بیان اینکه امسال همپای بحث اقتصاد مقاومتی که یک موضوع جدی در کشور است، موضوع مقابله با آسیب‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته، ابراز امیدواری کرد: امسال اقدامات مناسب و شایسته‌ای در استان در حوزه آسیب‌های اجتماعی انجام شود.
 شاه‌حسینی با بیان اینکه سال گذشته با وجود تنگناهای مالی فرصت‌های خوبی  هم به لحاظ تخصیص اعتبارات ملی و هم اعتبارات سفر ریاست جمهوری در اختیار استان قرار گرفت، اظهار کرد: شاید در مقطعی تمامی اعتبارات حوزه آسیب‌های اجتماعی استان به بیش از 100 میلیون تومان نمی‌رسید و این در حالیست که هم اکنون این اعتبارات به 10 میلیارد تومان می‌رسد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه با اشاره به مورد توجه قرار گرفتن توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد در کشور اظهار کرد: این مهم با توجه به اثرات بیشتر این توانمندسازی در کوتاه مدت و بلندمدت مورد توجه قرار گرفته است.
این مقام مسئول افزود: با توجه به اینکه سازمانهای مردم نهاد مورد توجه بیشتری قرار گرفته‌اند، تلاش خواهیم کرد تا اعتبارات مربوط به موضوعات اجتماعی را از طریق تشکل‌ها هزینه کنیم که البته کارآمدتر هم خواهد بود.
شاه‌حسینی در ادامه با بیان اینکه هزینه کردن تمامی اعتبارات در قالب یک مرجع واحد باعث خواهد شد تا همپوشانی وجود داشته باشد، افزود: این اتفاق سبب خواهد شد تا فعالیتهای شاخص در اولویت قرار گیرند.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.