رئيس ستاد انتخابات استان كرمانشاه گفت: آثار و عواقب رأی افراد در انتخابات به خود آن ها بازمی گردد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛يوسف شاه حسيني گفت: در دو انتخابات بسيار مهم رياست جمهوري و شوراهاي شهر و روستا بايد تلاش كرد در كنار ايجاد شور و نشاط انتخاباتي، در فضاي جامعه آرامش نيز وجود داشته باشد. همچنين باید فرصت تبليغات براي نامزدها به شكل مناسبي فراهم شود.
معاون سياسي و امنيتي استانداری کرمانشاه با تاكيد بر اينكه بايد انتخاباتي در تراز جمهوري اسلامي برگزار كنيم، اظهار کرد: يكي از راهكارها اين است كه نامزدها بيشتر به سمت اثبات شايستگي ها و اعلام برنامه هاي خويش قدم بردارند و از  تخريب رقبا و ارايه وعده هاي دروغين دوري كنند.
شاه حسيني از نامزدهاي انتخابات شوراها خواست به مباحث قومي دامن نزنند و افزود: نامزدها با گذر از منافع فردي به سمت دفاع و حمايت از منافع عمومي حركت كنند.
وي با تاكيد بر مهم بودن آراي مردم در سرنوشت جامعه، اظهار کرد: آثار و عواقب رأي افراد در انتخابات به آن ها بازمي گردد و تجربه هاي گذشته نشان داده اگر انسان هاي اصلح انتخاب شوند، به سود جامعه است.
رئيس ستاد انتخابات استان كرمانشاه تصريح كرد: بايد به گونه اي عمل كرد كه نشانه هاي پختگي و آموختگي از تجربيات گذشته در رفتارهايمان هويدا باشد.
در اين نشست موضوعاتی همچون الكترونيكي شدن انتخابات شوراها، بررسي راهكارها براي تبليغات مناسب انتخاباتي و مكانيسم هاي اعلام صلاحيت ها و دريافت درخواست هاي افراد رد صلاحيت شده مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
 
انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، انتخابات ، رای ، ستاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.