رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: خوشبختانه در ۶ ماهه نخست امسال شاهد کاهش ۲۶ درصدی تصادفات منجر به فوت در حوزه درون شهری بودیم. تصادفات منجر به فوت در اردبیل ۲۶ درصد کاهش یافت

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ رحیم آقامحمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: مهمترین سیاست در بحث کاهش تصادفات و تلفات رانندگی امر پیشگیری بوده که امسال تلاش شده تا در راستای فرهنگسازی در این زمینه اقدامات گسترده‌تری انجام شده و این موضوع در اولویت قرار گیرد تا بتوانیم شاهد کاهش هر چه بیشتر حوادث رانندگی باشیم.

وی از کاهش تصادفات منجر به فوت در اردبیل خبر داد و گفت: خوشبختانه در ۶ ماهه نخست امسال شاهد کاهش ۲۶ درصدی تصادفات منجر به فوت در حوزه درون شهری بودیم و تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم این میزان را هر چه بیشتر کاهش دهیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل تصریح کرد: در مورد جریمه وسایل نقلیه نیز امسال شاهد کاهش ۶ هزار فقره‌ای جریمه‌های رانندگی بودیم به طوری در ۶ ماهه نخست امسال ۲۷۱ هزار فقره جریمه رنندگی داشتیم و این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته این تعداد ۲۷۷ هزار و ۹۳۲ فقره بوده است.

آقامحمدی با اشاره به دوربین‌های مکانیزه ثبت تخلفات رنندگی در شهر اردبیل بیان کرد: متولی اصلی راه‌انداری این سیستم راهنمایی و رانندگی نبوده بلکه ما بهره‌بردار این سیستم‌ها هستیم و تلاش و جدیت بر این است تا با همکاری و مشارکت استانداری و شهردری بتوانیم بهره‌برداری مناسب و مطلوبی از این سیستم‌ها داشته باشیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات رانندگی توسط رانندگان افزود: تلاش و جدیت بر این است تا در حوزه اجرای مقررات به نحوی شایسته و مناسب عمل کنیم، اما نتظار می‌رود برای کاهش تصادفات و تلفات سایر موارد دخیل در این حوزه نیز توسط متولیان امر مد نظر قرار گیرد.

منبع تسنیم

انتهای پیام/ی

 

مرگ براثر تصادف کاهش یافت

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار