مدیر کارگروه استان اردبیل از آغاز دومین ورکشاپ آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در دانشگاه آزد اسلامی اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیداسماعیل صفوی افزود: مرحله نخست با رویکرد ارائه آموزش های تخصصی تجهیزات پزشکی جنرال بیمارستانی و با عنوان (کارگاه آموزش تخصصی و نگهداشت تجهیزات پزشکی کلینیکی و بیمارستانی) در دانشگاه ازاد واحد اردبیل در سال 95 برگزار شد و در سال جدید دومین ورکشاپ در تاریخ 26 فروردین تا 3 اردیبهشت در حال برگزاری می باشد .

وی گفت: کنسرسیوم پارس آوات و بی.ام.ای که مجری برگزاری تور آموزشی تعمیرات تجهیزات پزشکی در کشور می باشد برنامه ریزی انجام داده اند تا در این کارگاه ها به دانشجویان تجهیزاتی تدریس شود که از پرکاربرد ترین تجهیزاتی هستند که در بیمارستان ها و مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرند.

مدیر کارگروه استان اردبیل افزود: مهارت آموزان با کلیه اصول و فنون روش های نگهداشت عیب یابی و تعمیرات آنها بصورت کاملا کاربردی مسلط می گردند به نحوی که قادر خواهند بود با تکیه بر دانش علمی و فنی کسب گردیده و با اعتماد به نفس کامل در فضای کسب و کار شروع به فعالیت نمایند و در کارگاه آموزش تخصصی و ورکشاپ های تمرینی بدون هیچ محدودیتی با تمام تجهیزات کار و تمرین می کنند.

صفوی همچنین تصریح کرد: هدف از برگزاری این کارگاه ها علاوه بر توانمند سازی دانشجویان کمک به ایجاد تشکیل بنگاه های اقتصادی مرتبط می باشد.

وی با اشاره به اینکه بعد از کارگاه آموزش تخصصی تعمیرات تجهیزات پزشکی آزمون های تئوری - عملی و نیز برای اولین بار در کشور سنجش مهارت مدیریت زمان و مدیریت بحران و استرس در مواجه با چالش هایی که در حین آزمون عملی ایجاد می شود، برگزار می گردد و در پایان گواهینامه رسمی برای قبول شوندگان از سازمان فنی و حرفه ای و مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران و صادر خواهد شد.

صفوی بیان کرد: مهارت آموزان پس از گذراندن این کارگاه های آموزشی و شرکت در آزمون های مهارتی، می توانند همین عنوان کارگاه آموزشی را بصورت رایگان در هر کجای کشور که توسط کنسرسیوم پارس آوات بی.ام.ای و در قالب تور آموزش کشوری در حال برگزاری می باشد، شرکت کرده و از مزایای ورکشاپ تمرینی بهره مند گردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.