مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان از پیگیری نصب 100 دستگاه «LCD» داخل اتوبوس‌هاي همدان برای نخستین بار در کشور خبر داد.

پیگیری نصب یکصد دستگاه LCD در اتوبوس‌هاي همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد پوروخشوری با اشاره به پیگیری نصب 100 دستگاه «LCD» داخل اتوبوس‌های همدان برای نخستین بار در کشور اظهار کرد: سال گذشته پیمانکار قول نصب این LCDها در داخل اتوبوس‌ها را به مدت 6 ماه داد که طی سه تا چهار ماه گذشته 20 دستگاه نصب شده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم در ماه‌های آینده نیز تلویزیون‌های خریداری شده نصب شود، خاطرنشان کرد: علاوه بر نوسازی وسایل نقلیه، در افزایش کیفیت خدمات از طریق اطلاع‌رسانی لحظه‌ای به شهروندان نیز اقداماتی در دستور کار است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان از عقد قرارداد با پیمانکار در خصوص راه‌اندازی اپیکیشن موبایلی اطلاع‌رسانی ورود اتوبوس به ایستگاه خبر داد و افزود: نسخه‌ای از این اپیکیشن آماده شده که امیدواریم در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

وی با اشاره به برنامه اطلاع رسانی در ایستگاه‌ها با توجه به جی پی اسی که داخل اتوبوس‌ها تعبیه شده است، گفت: در این زمینه اطلاعاتی از زمان ورود اتوبوس به ایستگاه، به مسافران داده می شود تا از طریق آن، زمان  انتظار آنها تنظیم شود که البته امیدواریم این امر تحقق یابد.

پوروخشوری از نصب 200 دستگاه سایبان شیشه‌ای در شهر همدان خبر داد و گفت: 900 ایستگاه اتوبوس در شهر شناسایی شده که شاید 600 ایستگاه قابلیت نصب سرپناه ایستگاه اتوبوس را دارد.

وی با اشاره به اینکه در تعدادی از ایستگاه‌های اتوبوس قابلیت نصب سایبان وجود ندارد، افزود: ممکن است به هر دلیلی ما نتوانیم سایبان را ایجاد کنیم، مثلاً اینکه ایستگاهی معارضی داشته باشد یا مغازه‌داری علاقمند به نصب سایبان جلوی مغازه خود نباشد؛ هرچند معتقدیم که ایستگاه اتوبوس باعث رونق اقتصادی مغازه می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان با بیان اینکه طی یکی دو سال اخیر یک میلیارد تومان با مشارکت بخش خصوصی در حوزه ایجاد سایبان سرمایه‌گذاری شده است، تصریح کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که تمام ایستگاه‌های اتوبوس دارای سایبان باشد تا مسافری که منتظر وسیله نقلیه است، سرپناهی داشته باشد.

انتهای پیام/ د 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.