شهرکرد؛

محدودیت نوبت دهی حضوری در کلینیک امام علی (ع) شهرکرد

نوبت دهی حضوری به بیماران در پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی (ع) شهرکرد محدودیت دارد.

در پی تماس مردمی صبح امروز سه شنبه ۲۹ فروردین ۹۶ با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد مبنی بر معطلی و اعتراض بیماران برای نوبت دهی پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی (ع) شهرکرد، موضوع از طریق روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان چهارمحال و بختیاری و مدیریت این کلینیک دولتی پیگیری شد.
 
محدودیت نوبت دهی حضوری در کلینیک امام علی (ع) شهرکرد
 
مجتبی حیدری مدیر پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی (ع) شهرکرد در این باره گفت: نوبت دهی این مرکز درمانی به صورت تلفنی از طریق شماره ۳۱۰۳ و روزانه از ساعت ۷:۴۵ صبح به استثنای روزهای جمعه برای روز بعد انجام می‌شود.

وی با اشاره به تقاضای زیاد بیماران برای درخواست نوبت مراجعه به پزشک و از طرفی ظرفیت محدود پذیرش روزانه و همچنین کمبود پزشک در این کلینیک افزود: برخی بیماران پس از تکمیل ظرفیت پذیرش تلفنی، با مراجعه حضوری درخواست نوبت دهی دارند.
 
محدودیت نوبت دهی حضوری در کلینیک امام علی (ع) شهرکرد

حیدری با تأکید بر محدودیت نوبت دهی حضوری در این کلینیک اضافه کرد: نوبت دهی حضوری از ساعت ۷:۳۰ صبح هر روز و تنها برای موارد اورژانسی نظیر شکستگی ها، پیوند، بیماران خاص و معرفی از سوی پزشک معالج صورت می‌گیرد که این بیماران هم بعضاً زودتر از این زمان در پذیرش کلینیک حضور می‌یابند که در کنار مراجعه سایر متقاضیان، موجب ازدحام و گله مندی می‌شود.

وی اظهار داشت: نوبت‎دهی غیر حضوری با هدف خدمت‌رسانی بهتر، جلوگیری از اتلاف زمان بیماران و ایجاد صف‎های طویل در ساعات اولیه صبح در مقابل کلینیک صورت می‌گیرد.

به گفته حیدری؛ روزانه حدود ۳ هزار و ۵۰۰ بیمار از سوی پزشکان مستقر در این پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی ویزیت می‌شود.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منیژه محمدی زاده
۱۴:۲۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
نوبت چگونه میشه گرفت
آخرین اخبار