شهرداری ساری ، قهرمان رقابتهای تکواندوی جام بین المللی فجررقابتهای تکواندوی جام بین المللی فجر با قهرمانی تیم شهرداری ساری پایان یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پس از دو روز رقابت 118 تکواندوکار از 14 کشور جهان در بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی تکواندوی فجر در ساری، تیم شهرداری ساری با کسب مجموع 84 امتیاز جام قهرمانی را بالای سر برد، تیم های لوازم خانگی کن و افغانستان با 41 و 23 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در نتایج انفرادی هم ابوالفضل یعقوبی،محمد کاظمی و سروش احمدی هر سه از تیم شهرداری ساری و آرسن گریگوریان از ارمنستان و بهزاد ایلخانی از تیم لوازم خانگی کن به ترتیب در وزنهای منهای 68 /58 /63/ 87/ و 80 کیلوگرم انفرادی برتر شدند.

درنخستین روز این مسابقات که عصر دیروز در سه وزن 54-، 74-کیلوگرم، 87+ کیلوگرم در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری برگزار شد در وزن 54- کیلوگرم،آرش تبریزی از تیم شهرداری ساری قهرمان شد، محسن رضایی از تیم افغانستان الف به نشان نقره رسید و علی سینا افضلی (افغانستان – کابل) و محسن رضایی (افغانستان الف) به طور مشترک سوم شدند.

در وزن 74- کیلوگرم عرفان حیدری از تیم شهرداری ساری با شکست محمد فهیم از تیم پاکستان الف عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و محمدجبار رشید و مصطفی ناصر حسین از تیم پلیس عراق سومی مشترک را از آن خود کردند

و در وزن 87+ کیلوگرم سیاوش فخرایی تکواندوکارتیم شهرداری ساری در جدال تمام ایرانی برابر محمدرضا اینالو از تیم لوازم خانگی کن ایران صاحب گردن آویز طلا شد و ویسام ستار و محمدکریم حسین از هر دو از تیم عراق – پلیس به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی تکواندوی جام فجر به مدت دو روز در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار شد.

انتهای پیام/آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار