هفتمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر از صبح امروز با رقابت بانوان در شهرساری مرکز استان مازندران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سوت آغاز این مسابقات با رقابت تیم اقتصاد پژوهان ایران با سوریه و افغانستان با هند به طور همزمان در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری به صدا درآمد.

19 تکواندو کار زن در قالب شش تیم از کشورهای هند، سوریه، لوگزامبورگ، دو تیم از افغانستان و ایران با تیم اقتصاد پژوهان گیلان و شهرداری ساری در چهار وزن منهای 49، منهای 57، منهای 67 و به اضافه 65 در این دوره از مسابقات با هم رقابت می کنند.

رقابت بانوان به علت تعداد کم آنها با برگزاری 15 مسابقه تا ساعت14 امروز به پایان می رسد.

پس از پایان رقابتهای بانوان، بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی تکواندوی جام فجر در بخش مردان از ساعت 14 و30 دقیقه بعدازظهر امروز یکشنبه در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری آغاز خواهد شد.

118 هوگوپوش مرد از کشورهای عراق 4 تیم، افغانستان 3 تیم، پاکستان2 تیم، روسیه 2 تیم، ایران 2 تیم، هند، یونان، ‌ارمنستان، آذربایجان، عمان، لوگزامبورگ، سوریه و مجمع الجزایر آفریقایی سیشل در این مسابقات مقابل هم قرار می گیرند.

مسابقات مردان در وزن های منهای 54، منهای 58، منهای 63، منهای 68، منهای 74، منهای 78، منهای 87 و به اضافه 87 کیلوگرم برگزار می شود.

آئین افتتاحیه این دوره از مسابقات عصر امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می شود.

میلان کوئین عضو شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو که ناظر فنی مسابقات جام باشگاههای آسیا بود ، به عنوان ناظر فنی بیست و هشتمین دوره جام فجر نیز حضور دارد.

به لحاظ معتبر بودن مسابقات بین المللی جام فجر، فدراسیون جهانی برای نفر اول هر وزن 10 امتیاز، نفر دوم 6 و نفر سوم هر وزن سه و 6 دهم امتیاز در راه کسب سهمیه المپیک اختصاص خواهد داد.

مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر از معتبرترین مسابقات در قاره آسیاست که در تقویم مسابقاتی سالانه فدراسیون جهانی نیز ثبت شده است.

هفتمین دوره مسابقات تکواندو جام باشگاههای آسیا با حضور هشت تیم آسیا روزهای پنجشنبه و جمعه هفته پیش در ساری برگزار شد که در پایان تیم شهرداری ورامین قهرمان شد و تیم های شهدای مدافع حرم ساری ومقاومت به ترتیب دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.