حضور مکرر در مسابقات بین‌المللی، برگزاری منظم لیگ و استفاده از تجربایت بهترین مدرسان جهان دلایل موفقیت‌های اخیر ورزشکاران در رشته بیلیارد دانست.

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد: روسیه برای اردوی مشترک به ایران می آیدهاشم اسکندری در گفتگو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت : در بهمن سال گذشته یوهان روسنیک سرمربی روسیه و از بهترین مدرسان پاکت بیلیارد را به ایران آوردیم و توانستیم مواد رشته بیلیارد را بالا ببریم. البته قرار است در تیر ماه یوهان روینک دوباره به همراه بازیکنان تیم ملی پاکت بیلیارد روسیه به ایران بیایند و با بازیکنان ایرانی به تمرین بپردازند.

وی ادامه داد: مهم‌ترین رقابت‌ها بازی‌های ترکمنستان است. جهت آماده‌سازی برای حضور قدرتمند در این بازی‌ها دو اردو قبل از عید برگزار شد و قرار است در ۶ اردوی دیگر نیز بازیکنان حضور یابند. ما در اکثر بازی‌ها شخصی را جهت استعدادیابی به مسابقات اعزام می‌کنیم و کمیته فعالی در این زمینه مشغول به کار است.

هاشم اسکندری در پایان درباره محرومیت یک ساله برخی بانوان تیم ملی بیلیارد که به مسابقات آزاد چین رفته بودند، گفت: اولا باید بگویم که این بانوان عضو تیم ملی نبودند و با هزینه شخصی به مسابقات رفتند و ثانیاً از آنجایی که برای بانوان لباس رسمی طراحی شده که مصوب فدراسیون آسیایی و جهانی است این بانوان به دلیل رعایت نکردن حجاب با این محرومیت روبرو شده‌اند. البته احتمال آن وجود دارد که مدت این حکم کاهش یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار