سمنان مسابقات اسنوکر قهرمانی کشور را در سال 96 میزبانی می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ غلامرضا  بختیاری رئیس هیأت بولینگ و بیلیارد استان سمنان گفت : بیلیارد ازجمله ورزش‌های سالنی نیست و در فهرست ورزش‌های باشگاهی قرار دارد.

غلامرضا  بختیاری افزود : پیگیر هستیم تا سالنی برای ورزش بیلیارد در استان سمنان فراهم کنیم و در این راستا تلاش خواهیم کرد.

وی در تشریح مهم‌ترین اتفاقات سال ۹۵ برای ورزش بیلیارد استان تصریح کرد : بعد از سال‌ها که رشته بیلیارد فعالیتی نداشت، از زمانی که مسؤولیت این هیأت را بر عهده گرفتیم، تلاش کردیم تا دو مسابقه استانی برگزار کنیم و به مسابقات قهرمانی کشور اعزام داشته باشیم.

رئیس هیأت بولینگ و بیلیارد استان سمنان با تأکید بر اینکه اعزام به مسابقات قهرمانی کشور زیر ۲۱ سال در رشته اسنوکر انجام شد، افزود : ابوالفضل عرب ‌سرهنگی از سمنان عضو تیم ملی بیلیارد کشور شد.

بختیاری با اشاره به فعالیت ۱۵ باشگاه بیلیارد در استان سمنان اظهار داشت : چهار باشگاه در گرمسار، سه باشگاه در سمنان، یک باشگاه در سرخه، یک باشگاه در مهدی‌شهر، سه باشگاه در دامغان و سه باشگاه هم در شاهرود فعال‌ هستند.

وی با اشاره به بیمه ورزشی فعالان رشته بیلیارد خاطر نشان کرد : بیمه ورزشی رشته بیلیارد هم مانند سایر رشته‌های ورزشی بوده و بیلیارد رشته به‌ نوعی تفریحی است و علاقه‌مندان خاص خود را دارد.

رئیس هیأت بولینگ و بیلیارد استان سمنان با اشاره به اینکه مسابقات اسنوکر قهرمانی کشور را سال ۹۶ در استان سمنان برگزار خواهیم کرد، افزود : این اتفاق برای اولین بار در عمر بیلیارد استان سمنان خواهد افتاد.

انتهای پیام / ذ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.