فرماندار چادگان گفت: در شهرستان چادگان با تشکیل شدن شرکت تعاونی توسعه و عمران بیش از 477 نفر از شهر و روستاهای بخش مرکزی و چناررود سهامدار این شرکت شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی اسدپور  امروز در افتتاح دفتر شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان چادگان اظهار داشت:  شهرستان چادگان یکی از مناطق گردشگری استان است که در ایام نوروز و تعطیلات تابستان پذیرای گردشگران از اقصی نقاط کشور است که در راستای اینکه گردشگری برای مردم سودآوری داشته باشد، فعالیت چشم‌گیری انجام داده نشده است.

وی افزود: روستاهای شهرستان پتانسیل‌های بالایی در زمینه گردشگری دارند که با جذب گردشگر و سرمایه‌گذاری می‌شود مشکلات شهرستان چادگان را از نظر بیکاری به حداقل رساند.

 فرماندار چادگان در ادامه گفت: در شهرستان چادگان با تشکیل شدن شرکت تعاونی توسعه و عمران بیش از 477 نفر از شهر و روستاهای بخش مرکزی و چناررود سهامدار این شرکت شدند که این فرمانداری همکاری لازم را در راستای واگذاری طرح‌های ادارات شهرستان به این شرکت انجام خواهد داد تا علاوه بر ایجاد اشتغال از پیمانکاران شهرستان استفاده شود تا اشتغال در شهرستان رونق پیدا کند.

اسدپور تصریح کرد: این شرکت نخستین بار است که با اعتبار اولیه یک میلیارد و یکصد میلیون ریالی در شهرستان تشکیل می‌شود و طبق لیست واریزی در نوبت اول 477 نفر در شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان چادگان عضو شده‌اند که سرمایه نهایی این شرکت بالغ بر سه میلیارد و سیصد میلیون ریال است که با اجرای پروژه‌های موجود اشتغال خوبی در شهرستان فراهم خواهد شد.

در این جلسه که با حضور حداکثری اعضا، ادارات شهرستان و اعضای شورای شهر چادگان برگزار شد حسین اسماعیلی به عنوان مدیرعامل این شرکت انتخاب شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.