مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان از افتتاح 32 دفتر خدمات مسافرتی بند «ب» در شهرستان‌های اصفهان، مبارکه، گز و برخوار، خمینی‌شهر، تیران و کرون و کاشان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فریدون اله‌یاری از افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های گردشگری میراث فرهنگی و گردشگری استان اصفهان در ایام دهه فجر، سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

وی با اعلام این مطلب به شرح طرح‌های میراث فرهنگی و گردشگری که همزمان با ایام دهه فجر افتتاح می‌شود، پرداخت.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان اظهار داشت: افتتاح 32 دفتر خدمات مسافرتی بند «ب» در شهرستان‌های اصفهان، مبارکه، گز و برخوار، خمینی‌شهر، تیران و کرون و کاشان و همچنین افتتاح دو هتل «وینا» و «جام فیروزه» در شهرستان اصفهان در دستور کار برنامه‌های ایام دهه فجر این اداره کل قرار دارد.

وی افزود: همچنین 6 اقامتگاه سنتی به نام‌های میناس، عادل، بام جلفا، بهشت جلفا، ستوده و قائلی در شهرستان‌های اصفهان، کاشان و گلپایگان در این ایام افتتاح خواهند شد.

اله‌یاری با اشاره به افتتاح چهار اقامتگاه بوم‌گردی به نام‌های صالح، ستوده، قادری، و نسیم زنده در شهرستان‌های کاشان، برزک خور و بیابانک و اصفهان، از افتتاح هتل آپارتمان زنده‌رود و مهمان‌پذیر رحیمی در اصفهان نیز خبر داد.

در این 10 روز برنامه‌های متنوعی همچون افتتاح اداره میراث فرهنگی شهرستان اصفهان، گردهمایی هم‌وطنان ارامنه اصفهان در مسجد شیخ لطف‌الله به مناسبت دهه فجر و راه‌اندازی ایستگاه پذیرایی از راهپیمایان شهر اصفهان نیز صورت می‌پذیرد.

همچنین برنامه‌ریزی جهت سفر سه روزه راهنمایان کنوانسیون جهانی راهنمایان تور به اصفهان نیز از دیگر برنامه‌های استان اصفهان در این ایام خواهد بود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.