سارقانی که به فروشگاه ها و سوپر مارکتی های همدان دستبرد می زدند، دستگیر شدند.

دستگیری سارقان فروشگاه های همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ پژمان قویمی فرمانده انتظامی شهرستان همدان اظهار کرد: چندی پیش به علت افزایش سرقت اقلام موجود در سوپرمارکت ها، مالکان آنها نسبت به این موضوع طرح شکایت کردند.

وی اضافه کرد: ماموران کلانتری 12 با رصد دوربین های موجود متوجه سرقت اقلام توسط 2 جوان شده و چهره یکی از سارقان را شناسایی کردند و پس از تطبیق چهره وی با تصاویر سامانه پلیس متوجه شدند این سارق سابقه دار است.

قویمی بیان کرد: ماموران در یک عملیات سارق را دستگیر کرده و متهم که خود را بی گناه می دانست پس از دیدن مستندات لب به اعتراف گشود و همدستش را نیز معرفی کرد.

وی در زمینه شگرد سرقت این افراد توضیح داد: یکی از سارقان با موتورسیکلت روشن در بیرون از مغازه منتظر همدستش می ماند و دیگر سارق لوازم داخل مغازه را سرقت می کرد.

 قویمی اضافه کرد: سارق با استفاده از غفلت مغازه دار، دخل و کشو مغازه یا دیگر اقلام از جمله گونی برنج را به سرقت برده و با استفاده از موتورسیکلت از محل متواری می شدند.

وی بیان کرد: سارقان در بازجویی ها به 22 فقره سرقت از فروشگاه ها و سوپرمارکت ها اعتراف کردند که با حکم مقام قضایی و با قرار مناسب راهی زندان شدند.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.