سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در استان گفت:هزار و 600 نفر محروم خاص در مناطق کمتر برخوردار کهگیلویه و بویراحمد ازخدمات آستان قدس رضوی برخوردار شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛  ستار هدایتخواه گفت: با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در راستای محرومیت  زدایی،دفاتر آستان قدس رضوی در استانهای کشور تشکیل شده و این دفتر در استان با 200 خادمیار رضوی در راستای تحقق این مهم فعالیت می کنند .

سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در استان  افزود: این دفتر در زمینه های اعزام زائر اولی ها به مشهد مقدس،بخش سلامت،کمک به دانشجویان و دانش آموزان کم بضاعت، اشتغال،ازدواج محرومان،وقف و نذر و اعزام گروه های جهادی و فعالیت های عمرانی فعالیت دارد که تاکنون خدمات خوبی در استان ارائه شده است .

وی به اقدامات صورت گرفته برای محرومیت زدایی در مناطق محروم استان اشاره کرد و ادامه داد: تا کنون هزار و 600 نفر محروم خاص در استان شناسایی شده که 500 نفر از آنها از خدمات حمایتی این دفتر بهره مند شدند و دیگر افراد نیز از این خدمات برخوردار می شوند .

هدایتخواه جذب 200 خادمیار رضوی را از دیگر اقدامات این دفتر برشمرد و افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده برای جذب خادمیاران رضوی در استان محدودیتی وجود ندارد و پس از مراحل اداری کارت شناسایی برای این افراد صادر شده و بنا به درخواست آستان قدس رضوی از این افراد نیز در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) به عنوان خادم استفاده می شود .

وی از شناسایی سه دهستان با محرومیت های خاص در استان برای ارائه خدمات و رفع محرومیت خبر داد و گفت: قرار است به تمامی مناطق کمتر برخوردار استان خدمت رسانی شود.

هدایتخواه افزود: تاکنون هزار و 800 زائر اولی در استان به مشهد مقدس اعزام شدند .

وی گفت: جلسه توجیهی خادمیاران رضوی با هدف آشنایی بیشتر با مناطق محروم و بیان اهداف و راهبردهای این مرکز برگزار شد و شرکت کنندگان آموزشهای لازم در زمینه شناسایی افراد و مناطق کمتربرخوردار و نحوه ی خدمات رسانی به آنها را فرا گرفتند .


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.