برنامه «آنچه شما ساخته‌ايد» با رویکرد تعامل بیشتر مخاطبان به روی آنتن شبکه رادیویی جوان می رود.

علی سیفی مدیر شبکه رادیویی جوان،‌ در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون تعامل رادیو جوان با مخاطبان این شبکه گفت: شبکه رادیویی جوان رادیویی است که از ابتدا با هدف به کارگیری نیروهای جوان و تفکر ناب و ایده های خلاقانه شکل گرفته و در ادوار مختلف با توجه به پتانسیل و ظرفیت های موجود از استعداد مخاطبان خود بهره گرفته است.

وی در ادامه بیان کرد: جشنواره جوانه فرصتی بود تا دوستداران رادیو بتوانند استعداد خود را به بوته آزمایش بگذارند و در صورت رعایت استانداردهای لازم و موفقیت در بخش مسابقه، برای مصاحبه و گذراندن دوره های آموزشی دعوت می‌شدند که در نهایت تعهدی هم برای جذبشان در رادیو ایجاد می‌شد.

مدیر شبکه رادیو جوان اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به دستور ریاست سازمان و معاونت محترم صدا، مبنی بر کاهش هزینه ها برگزاری جشنواره جوانه از دستور کار رادیو جوان خارج شد؛ اما با توجه به اشتیاق و درخواست مکرر مخاطبان نخبه رادیو جوان و نیز بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است، تصمیم گرفتیم تا ساعتی از آنتن را به برنامه ای با عنوان «آنچه شما ساخته‌ايد» اختصاص دهیم که تمام بخش‌های آن از برنامه ها و فایل های ارسالی شنونده ها تشکیل می‌شود.

سیفی تاکید کرد: «آنچه شما ساخته‌ايد»  برنامه‌ای است که اولا هزینه های جشنواره جوانه را ندارد؛ ثانیا در جشنواره جوانه کارهای ارسالی مخاطبان فقط از سوی کارشناسان شنیده می‌شد اما در این برنامه همه کارهای ارسالی قابل پخش و مطابق با چارچوب صداوسیما، به روی آنتن می‌رود و مخاطب برنامه خود را مستقیم از آنتن می شنود که این فرصت در جوانه فراهم نبود.

وی افزود: در واقع برنامه هر مخاطب کارشناسی و نقاط قوت و ضعف آن در برنامه گفته می‌شود؛ با این کار هم مخاطب ایرادات و اصلاحات کار خود را می شنود و هم دیگر مخاطبان از نکات بهره مند می‌شوند.

مدیر شبکه رادیویی جوان با بیان اینکه برنامه رادیویی «آنچه شما ساخته ايد»  به مثابه یک کلاس درس برنامه سازی کاملا رایگان است، توضیح داد: برای ارتباط مستقیم با مخاطب از فرصت خوب فضای مجازی استفاده شده است و مخاطبان در هر ساعتی از شبانه روز فایل های خود را ارسال می‌کنند و به سوالاتشان پاسخ داده می‌شود و هدف این برنامه نشان دادن و کشف استعدادهای همه مخاطبانی است که آرزوی همکاری با رادیو را دارند.

سیفی در پایان خاطرنشان کرد: امید است «آنچه شما ساخته ايد»  بتواند الگوی موفقی برای دیگر شبکه های رادیویی و تلوزیونی نیز باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۹ مهر ۱۳۹۶
چطور فایل های صوتی رو براتون می تونم ارسال کنم
سپاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۹ مهر ۱۳۹۶
چطور فایل های صوتی رو براتون می تونم ارسال کنم
سپاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۹ مهر ۱۳۹۶
چطور فایل های صوتی رو براتون می تونم ارسال کنم
سپاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۹ مهر ۱۳۹۶
چطور فایل های صوتی رو براتون می تونم ارسال کنم
سپاس
آخرین اخبار