دبیر فدراسیون تیراندازی باکمان گفت: وزارت ورزش و جوانان هنوز در خصوص تغییر اساسنامه، اطلاعیه ای برای فدراسیون تیراندازی باکمان ارسال نکرده است.

نامه ای از وزارت ورزش برای تغییر اساسنامه در یافت نکردیمرضا کیارستمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره تغییر اساسنامه این فدراسیون بیان کرد: اساسنامه فدراسیون تیر و کمان در 4 سال گذشته با توجه به تغییر ریاست فدراسیون نوشته شد و به تائید فدراسیون جهانی رسیده است که یک نسخه از آن در وزارت ورزش وجود دارد.

وی گفت: انتخابات فدراسیون دوره گذشته براساس همین اساسنامه انجام شد و در حال حاضر ثبت نام برای انتخابات جدید نیز طبق همان صورت گرفت. تاکنون وزارت ورزش نامه ای به ما درباره تغییر اساسنامه نداده است. فدراسیون تابع قوانین وزات ورزش است و هر تصمیمی در این زمینه گرفته شود انجام خواهد داد.

دبیر فدراسیون تیر و کمان درباره جعل امضای کریم صفایی در زمان برکناری وی از ریاستش تصریح کرد: پس از گذشت چند سال مطرح کردن این موضوع سودی برای دیگران ندارد و در روند کاری فدراسیون بی تاثیر است. دوره ریاست صفایی در 4 سال گذشته به پایان رسیده بود و وزارت ورزش طبق قانون می توانست برای فدراسیون سرپرست انتخاب کند و نیازی به برکناری وی نبود.

وی در ادامه افزود: صفایی پس از برکناری اش از ریاست فدراسیون به فدراسیون جهانی در خصوص دخالت دولت در امور فدراسیون ها شکایت کرد که منجر به تعلیق فدراسیون تیر وکمان ایران شد. با پیگیری‌های کمیته ملی المپیک ایران فروردین ماه سال 92 تعلیق فدراسیون تیراندازی با کمان ایران موقتاً رفع شد. مجمع انتخاباتی فدراسیون تیروکمان بار دیگر در خرداد ماه 92 با حضور ناظر فدراسیون جهانی برگزار شد. تدوین اساسنامه جدید و تائید از طرف فدراسیون جهانی  فدراسیون از حالت تعلیق خارج شد.

کیارستمی ادامه داد: موضوع جعل امضا صفایی در دوره ریاست وی صورت گرفته است و 2 کارمند فدراسیون در آن زمان در این موضوع درگیر هستند که صفایی در این خصوص شکایت کرد البته این پروند هنوز در دادگاه باز است و حکم قطعی صادر نشده است.که این موضوع 2 روز بعد از برکناری صفایی از ریاست فدراسیون رخ داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار