رئیس فدراسیون تیراندازی باکمان گفت: اجرای طرح 2020 و موفقیت در المپیک آینده از مهم ترین برنامه ای است که سال آینده در پیش داریم.

شجاعی:اجرای طرح 2020 مهمترین هدف فدراسیون در سال آینده استمحمد علی شجاعی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اینکه فدراسیون در سال 95 تا چه اندازه در رسیدن به اهدافی که پیش بینی کرده بود دست یافت، تصریح کرد: اجرای برنامه های فدراسیون در طول سال بستگی به منابع مالی دارد که در اختیار ما قرار می گیرد. کمبود منابع مالی اثرات منفی در اجرای برنامه های فدراسیون گذاشت که به موجب آن بخشی از برنامه ها انجام شد اما برخی از اهدافی که در نظر داشتیم به طور کامل عملی نشد و با نقص همراه بود.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در ادامه افزود: به هرحال سعی کردیم برنامه های مهمی را که در عملکرد فدراسیون و در اجرای برنامه های بلند مدت تاثیر گذار بود، انجام شود تا مشکلی در آینده نداشته باشیم.

شجاعی ادامه داد: با وجود مشکلات مالی که امسال با آن رو به رو بودیم خوشبختانه در سطح برنامه های داخلی موفق عمل کردیم و بسیاری از برنامه ها ازجمله لیگ برتر مسابقات داخلی و رنکینگ به طور منتظم انجام شد و تغییری در روند اجرای آنها بوجود نیامد.

وی گفت: در اعزام کمانداران به مسابقات خارجی و جهانی عملکرد قابل قبولی داشتیم و کمانداران ما در رده سنی جوانان و نوجوانان نتایج بسیار خوبی کسب کردند که برای نخستین بار در مسابقات جهانی موفق به کسب مدال ها مختلف شدیم اما در بخش بزرگسالان عملکرد چشم گیری نداشتیم.

**موفقیت کمانداران نتیجه برنامه 3 ساله فدراسیون بود

شجاعی درباره موفقیت کمانداران جوان در مسابقات جهانی تصریح کرد: موفقیت هایی که کمانداران امسال در مسابقات جهانی کسب کردند نتیجه برنامه ای بود که از 3 سال گذشته برنامه ریزی شد، در جام جهانی داخل سالن، کمانداران با کسب چندین مدال هایی پاسخ اعتماد فدراسیون را دادند که این روند ادامه خواهد داشت. به طور کلی فدراسیون تیراندازی باکمان امسال نشان داد در مسیر پیشرفت قرار دارد و در حال حاضر اجرای برنامه های 2020 را شروع کردیم که مهم ترین هدف ما برای موفقیت در المپیک آینده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدورام امسال تامین منابع مالی به گونه ای باشد که بتوانیم برنامه های فدراسیون را آنگونه که پیش بینی شده است به مرحله اجرا بگذاریم که تحقق این امر به حمایت مسئولان و تلاش فدراسیون در تامین هزینه بستگی دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار