هزار و ۸۵۰ کیلومتر از راه‌های استان خط‌کشی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛علی پرتونیا رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت : این خط کشی ها بااعتباری افزون ‌بر ۵۵۰ میلیون تومان انجام شد.

وی در خصوص خط‌کشی، نصب علائم راهداری، پاک‌سازی حریم راه، نصب تابلوهای اطلاعاتی گردشگری، تعمیرات روشنایی و غیره در سطح جاده‌ها، افزود : وظیفه نگهداری و ایمن‌سازی راه‌ها بر عهده اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان است که در این زمینه اقدامات قابل‌توجه انجام‌شده است.

پرتونیا اظهار کرد : در سال گذشته ۵۴۰ میلیون تومان اعتبار در محورهای استان برای شبکه روشنایی، نگهداری و تعمیر شبکه روشنایی هزینه شده است.

وی همچنین تصریح کرد: در این مدت برای خرید، تهیه، نصب و تعمیر حفاظ و متعلقات و تعمیرات نرده و گاردریل و اجرای پروژه نیوجرسی در محورهای استان یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌ها اداره کل راهداری بیان کرد: برای تهیه و نصب تابلوی اطلاعاتی و گردشگری، اصلاح شبرنگ و . . . ۱۳۰ میلیون تومان در سال ۹۵ هزینه شد.

وی بابیان اینکه در ۵۱ نقطه پرحادثه عملیات آشکارسازی و آرام‌سازی در سال 95 اجرا شد ،گفت : سه‌نقطه پرحادثه در سال ۹۵ حذف شد و اکنون عملیات آشکارسازی و آرام‌سازی در محورهای فرعی و روستایی خراسان شمالی در حال اجرا است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.