رئیس حوزه هنری گفت: تجلیل از هنرمند متعهد در واقع تجلیل از هنرمندان و روش کسانی مانند شهید آوینی است که به هنر انقلابی معنا بخشید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام محمدعلی قاسمی اظهار کرد: از سه سال گذشته بنا به ضرورت و اهمیت شناسایی مبانی هنر و ادبیات انقلاب اسلامی با پیشنهاد حوزه هنری، سالروز شهادت شهید آوینی با حمایت دولت تدبیر و امید به‌عنوان هفته هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شد.

قاسمی هنرمندان را طلایه‌ داران  اشاعه هنر دینی نام برد و تصریح کرد: تجلیل از هنرمند متعهد در واقع تجلیل از هنرمندان و روش کسانی مانند شهید آوینی است که به هنر انقلابی معنا بخشید.

وی با بیان این‌که در این هفته حوزه هنری با کمک فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، بسیج هنرمندان، آموزش و پرورش استان، شهرداری ایلام و حمایت‌های استانداری ایلام برنامه‌های متنوعی اجرا کرد و امروز از برگزیدگان بخش‌های ادبیات، شعر و داستان، موسیقی، عکس، فیلم و انیمیشن، هنرهای تجسمی، فعالان فرهنگی و هنری، هنرمندان بسیجی و هنرمندان منتخب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی تجلیل شد، گفت: این برنامه در سال‌های آینده تداوم پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.