نشر چشمه امسال با 1100 عنوان کتاب برای سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ثبت نام کرده است.

حضور نشر چشمه با 1100 عنوان کتاب در سی امین نمایشگاه کتاببه گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به روزهای آغازین خود نزدیک می‌شود. در این بین انتشاراتی‌های مختلف کتاب هایی را برای این دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب آماده می کنند. یکی از این انتشاراتی‌ها نشر چشمه است که امسال با 1100 عنوان کتاب برای سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ثبت نام کرده است.

در بین کتاب‌های انتشارات چشمه در سی‌امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، پرفروش‌های این انتشاراتی دیده می‌شود. از جمله این کتاب‌ها «هنر شفاف اندیشیدن» است. این کتاب را رالف دوبلی نوشته و عادل فردوسی پور ترجمه کرده است.

کتاب پرفروش دیگر کتاب «جزء از کل» اثر استیو تولتز و ترجمه پیمان خاکسار  است. استیو تولتز، نویسنده‌ی استرالیایی متولد ۱۹۷۲ سیدنی، اولین رمانش «جزء از کل» را در سال ۲۰۰۸ منتشر کرد که با استقبال زیادی روبرو شد و همان سال نامزد جایزه‌ی بوکر شد. این مسئله کمتر برای نویسنده‌ای که کار اولش را نوشته پیش می‌آید. او کتاب را در مدت پنج سال نوشت. پیش از آن مشاغلی مثل عکاسی، فروشنده‌ی تلفنی، نگهبان، کارآگاه خصوصی، معلم زبان و ... را  داشت. 

کتاب «مارون» اثر پرفروش دیگری است که نشر چشمه این اثر را منتشر کرده است دو در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود. این کتاب را بلقیس سلیمانی نوشته است.

انتشارات چشمه در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حدود 130 عنوان کتاب جدید را در دسترس مخاطبان قرار می دهد. این آثار در فاصله بین بیست و نهمین تا سی امین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران منتشر شده اند. 
 
انتشارات چشمه همچنین اثر جدیدی را در حوزه شعر کلاسیک منتشر می کند. این اثر «ماه و ماهی» نام دارد که توسط علیرضا بدیع سروده شده است و در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد. 

سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سال جاری از 13 اردیبهشت ماه آغاز به کار می کند و تا بیست و سوم اردیبهشت ماه ادامه دارد. علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی می توانند در این ایام از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که در شهر آفتاب برگزار می شود، بازدید کنند.
 
 
انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار