امروز وظیفه همه مسئولان و علاقه مندان نظام اسلامی، افزایش امید به آینده در دل مردم و به ویژه جوانان، با ترویج فرهنگ مهدویت است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی امروز در نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی استان روح مهدویت، عدالت گستری در جامعه با تبیین فرهنگ مهدویت واهداف ظهور حضرت مهدی موعد (عج)، مهم ترین دستاورد قیام صاحب عصر (عج) در همه ابعاد جامعه عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه همچنین با قدردانی از مسئولان تبلیغات اسلامی استان وبرگزار کنندگان مراسم معنوی اعتکاف خواست با برنامه ریزی مناسب ومنظم برای اجرای تبلیغات مذهبی وتفکیک معتکفان در گروه های سنی مختلف، بر افزایش دستاوردهای معنوی این مراسم بیفزایند.

حجت الاسلام علی خادمی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هم نیز در این نشست با اشاره به افزایش 27درصدی معتکفان امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال گفت: بیش از 17 هزار نفردر 189 مسجد استان معتکف شدند که 79 درصد آنان خواهر و 21 درصد برادر بودند.

شیر ا... عصمتی مسئول بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعد (عج) نیز با اشاره به برنامه های این بنیاد برای جشن های نیمه شعبان، برگزاری 102 دوره مقدماتی معارف مهدویت با ظرفیت سه هزار و600 نفر، برگزاری 10 دوره تکمیلی مهدویت با ظرفیت ده هزار نفر، آموزش مجازی "حکومت مهدوی" برای ده هزار نفر از کارکنان دولت و برگزاری 30نشست تخصصی مربیان واساتید مرکز تخصصی مهدویت را از اهم برنامه های بنیاد مهدویت استان در سال 95 برشمرد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.