امام جمعه بجنورد گقت:انقلاب اسلامی که 22 بهمن 57 متولد شد، امروز به پختگی رسیده و با غیرتمندی و تمام توان، مقابل مستکبران جهان ایستادگی می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛حجت السلام ابوالقاسم يعقوبی  امام جمعه بجنورد گفت: ما باید افتخارات ایران اسلامی را بشناسیم و به فرزندانمان و نسل های آینده به خوبی معرفی کنیم و همچنین مواظب جایگزینی افتخارات جعلی باشیم.

نماينده ولی فقيه در استان، هویت ملی، دینی و فرهنگی، توسعه علمی، فرهنگی و دفاعی و همچنین مقابله در برابر تحریم ها و تهدیدها را از دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت:  اینکه  در هر رزمایش موشکی ایران، تن مستکبران به لرزه می افتد، نشانه اقتدار و عزتمندی جمهوری اسلامی ایران است.

 حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: به تعبیر امام خمینی (ره) همراهی و همدلی با مستضعفان، یکی از افتخارات بزرگ ملت ایران است و امروز نیز رهبران، کارگزاران و مسئولان موظفند با مستمندان همراه و از مرفهان بی درد جامعه فاصله بگیرند.

وی در آستانه سالروز شهادت ام ابیها حضرت زهرا (س) ، بر برگزاری مراسم باشکوه معنوی عزاداری برای بزرگداشت این شهیده بی نظیرراه ولایت تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به 25 بهمن 67 سالروز فتوای تاریخی امام خمینی مبنی بر ارتداد سلمان رشدی گفت: امثال این فتوا و فتوای تحریم تنباکوی میرزای شیرازی، جایگاه والای مرجعیت دینی را نشان می دهد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.