شانزدهمین کارگروه تخصصی آب زیرزمینی سامانه یکپارچه حفاظت و بهره برداری منابع آب وامور مشترکین (ساماب) به میزبانی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه امروز یکشنبه کارخود را آغاز نمود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ این کارگاه به مدت 3 روز با دستور کار بررسی ورسیدگی به اشکالات موجود در فرآیند های اجرا شده در (ساماب) تشکیل شد.

شهلایی معاون حفاظت وبهره برداری شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در ابتدای این نشست به وضعیت بارندگی دراستان کرمانشاه اشاره کرد وگفت: با بارندگی های خوبی که از ابتدای امسال آغاز گردیده هم اکنون شاهد 413 میلیمتر بارش درسطح استان بوده ایم که این میزان به نسبت میانگین بارش بلند مدت حدود 2 درصد کاهش داشته است.

شهلایی همچنین ادامه داد : کارگروه ساماب در چند ده جلسه ای که طی این مدت دراستان های مختلف برگزار نموده به نتایج ارزشمندی دست یافته است که در نهایت به سود مردم بوده است.

وی گفت: ارائه یک خدمت صحیح وبه موقع به مردم شامل اجرای فرآیندهای زیادی است که وجود یک مشکل در هرقسمت می تواند به تعلل درکار انجامیده وباعث عدم رضایت مردم گردد . نتایج کار این کارگروه توانسته گره های موجود دراین فرآیندها را شناسایی وبرای رفع آنها چاره اندیشی نماید.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.