رئیس حوزه هنری استان اصفهان گفت: استان اصفهان با جمعیت نزدیک به 5 میلیون نفر باید حدود 40 سالن سینما داشته باشد اما الآن 17 سالن فعال بیشتر نداریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی احمدی‌فر عصر امروز در افتتاحیه پردیس سینمایی چهارباغ ضمن عرض خیر مقدم به حضار اظهار کرد: ما اصفهانی‌ها معروف به میزبانی هستیم و من نیز خدمت حضار  عرض خیر مقدم دارم.

وی افزود: امید داریم این افتتاح آغازی باشد تا بازهم در سال 96 پردیس سینمایی دیگری را افتتاح کنیم، این فضا با نام سینما خانواده در سال 42 ساخته شده است.

رئیس حوزه هنری استان اصفهان تصریح کرد: این بنا با نام سینما خانواده ادامه کار داده است و در سال 94 در اختیار حوزه هنری قرار داده شد تا تیرماه 95 درب این سینما بسته شود تا ظرف مدت 6 ماه با تلاش جمع زیادی با تبدیل به پردیس سینمایی چهارباغ به سرانجام برسد.

وی بیان کرد: این نخستین پردیس سینمایی اصفهان است، این سینما ظرفیت 436 صندلی داشت و الآن قابلیت پوشش حدود 880 نفر در قالب 4 سالن را دارد، اگر همین همت در مسؤولان باشد در پایان اردیبهشت بازسازی سینما ساحل آغاز می‌شود و تا آخر سال 96 به پایان خواهد رسید و بزرگ‌ترین پردیس سینمایی استان اصفهان خواهد بود.

احمدی‌فر در ادامه گفت: استان اصفهان با جمعیت نزدیک به 5 میلیون نفر باید حدود 40 سالن سینما داشته باشد اما الآن 17 سالن فعال بیشتر نداریم و شهر اصفهان با حدود 3 میلیون نفر جمعیت 8 سالن دارد که حداقل آن 30 سالن است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دو سالن سینمایی که در شرف کارهای اداری است یکی تالار هنر و دیگری سینمای ایران می‌تواند قدم بزرگی در راه رسیدن به حد نصاب سینمای اصفهان بردارد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار