۱۴۰ اثر به دبیرخانه جشنواره نشریات دانشجویی انعکاس ارسال شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ وحید خانی مظفری مدیر فضای مجازی و رسانه بسیج دانشجویی استان فارس در مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره نشریات دانشجویی اظهار کرد: این جشنواره در قالب‌های دوهفته‌نامه، هفته‌نامه، ماهنامه گاهنامه و فصلنامه برگزار شده است.

 
 وی اظهار کرد: محورهای علمی، تخصصی (فنی، مهندسی، علوم انسانی، علوم پایه و هنر)، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، طنز و کاریکاتور، هنری و ادبی، عقیدتی، دینی، خبری و صنفی از جمله محورهای جشنواره است.
 
وحید خانی بیان کرد: دانشجویان دانشگاه های استان فارس از مهر تا پایان آبان پارسال 120 اثر دانشجویی در قالب های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.
 
مدیر فضای مجازی و رسانه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به جمع آوری بانک اطلاعاتی بیش از 140 نشریه دانشجویی و همچنین 50 یادداشت نویس و نویسنده، تصریح کرد: از اهداف جشنواره انعکاس را شناسایی، معرفی ظرفیت ها و توانمندی های تخصصی رسانه ای و شکوفایی استعدادهای خبرنگاری دانشجویان متعهد و انقلابی با استفاده از بستر بسیج دانشجویی در راستای تاثیر گذاری بر فضای رسانه ای و عمومی جامعه دانست.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.