به گزارش
گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، این قابلیت که تنها 8 ماه از عمرش میگذرد و مدیران اینستاگرام آن را از «اسنپ چت» کپیبرداری کردهاند با اقبال زیادی مواجه شده و تعداد کاربرانی که روزانه از آن استفاده میکنند به 200 میلیون رسیده است.
این در حالی است که در ماه فوریه تنها 150 میلیون کاربر از به اشتراکگذاری داستانی استفاده میکردند.
همزمان فیسبوک، مالک اینستاگرام ابزار و استیکرهای جدید را برای چسباندن به ویدئوهای لایو برای کاربران عرضه کرده تا بهعنوانمثال استیکرها را روی عکسهای سلفی چسبانده و روی ویدئوها پین/pin بگذارند. (کپی از اسنپ چت)
همچنین استیکرهای مکانی، ساختهشده توسط هنرمندان برای کاربران سکنه شیکاگو، لندن، مادرید و توکیو ایجادشده تا روی عکسها قرار گیرد.
آگوست 2016 اینستاگرام ویژگی داستانی خود را برای کاربران عرضه کرد که از طریق آن عکسها و ویدئوهای به اشتراک گذاشتهشده بعد از 24 ساعت ناپدیدشده و از پروفایل کاربر حذف میشوند. بعداً قابلیت پخش ویدئویی لایو که یک ساعت بعد از انتشار ناپدید میشود به آن اضافه شد.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/