. مدیرکل بازرسی استان یزدگفت:با توجه به انتشار سریع شایعات و حرف های ناصحیح در فضای مجازی مردم دقت لازم برای اشاعه شایعات در فضای مجازی را داشته باشند.

 حجت‌الاسلام اکبر طالبی مدیرکل بازرسی استان درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  در نشست ستاد پیشگیری از وقوع جرم و تخلفات انتخابات در بافق با تاکید بر توجه همگان به قانون گفت: بر اساس قانون صرف هرگونه وجه نقد ، پول، وقت کارمند یا وسایل اداری برای نفی با تبلیغ کاندیدای ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا ممنوع است.

طالبی افزود: قانون در ماده 68انتخابات ریاست جمهوری و ماده 62انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بر این موضوع تاکید کرده است .

وی  گفت: صرف هرگونه امکانات دولتی له یا علیه کاندیداهای انتخاباتی مصداق ماده 598قانون جرم محسوب و برخورد قانونی می شود .

مدیرکل بازرسی استان یزد در زمینه تبلیغات و شایعات در فضای مجازی افزود : با وجود اینکه فضای مجازی یه تکنولوژی مهمی و امکان خوبی است باید توجه بیشتری برای نحوه استفاده از آن مدنظر باشد چرا که از سوی دیگر بسیار خطرناک است.

طالبی افزود: تخلفات فضای مجازی به عنوان جرم به دادسرا معرفی می شود چرا که دست مسئولان در این زمینه بسته نیست.

وی تصریح کرد: اگر جرم و تخلفی  در این زمینه انجام گیرد قطعا مورد بررسی قرار می گیرد.

طالبی گفت: مواردی هم که تا کنون انجام شده است در فضای مجازی رصد شده و در مراحل بعدی پیگرد قانونی  و در تائید صلاحیت ها و موارد بعد از آن اعمال می شود.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.