منتظری در پاسخ به کسانی که می گویند چرا فلان مدیر کانال یا شبکه ای را دستگیر کردید گفت: قوه قضاییه بدون مدرک و دلیل کاری انجام نمی دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  حجه الاسلام والمسلمین منتظری در مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب یزد  در پاسخ به اظهارات برخی که می‌گویند چرا مدیر فلان کانال و شبکه اجتماعی را دستگیر کرده اید گفت: ما مدارک و شواهدی داریم که این‌ها برای انتخابات ما برنامه ریزی داشته اند و الان بنا نیست که این مدارک را افشا کنیم چرا که مسائل خلاف عفت عمومی و مسائل امنیتی را ما نمی‌توانیم علنی کنیم و بر همین اساس، وظیفه داریم که برخورد کنیم و دستگیر کنیم فارغ از اینکه به کدام جناح و گروه سیاسی وابستگی داشته باشند.

حجه الاسلام والمسلمین منتظری گفت: قوه قضاییه هیچگاه بی دلیل وبی مدرک کاری نمی‌کند و بر اساس قانون عمل می‌کند و وظیفه ما بر حسب قانون برخورد است و انتظار ما از دستگاههای اجرایی این است که با ما همکاری کنند.

 دادستان کل کشور اظهار امیدواری کرد در آستانه انتخابات همه دستگاه‌ها و جریانات سیاسی و همه دلسوزان نظام ضمن رعایت اخلاق انتخاباتی و قوانین و موازین شرعی و قانونی شاهد فضایی شاد و امید بخش برای حضوری حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

در این مراسم علی اکبر شمس بعنوان دادستان عمومی و انقلاب یزد معرفی واز خدمات ۱۴ ساله جمال قضاوتی دادستان سابق یزد قدردانی شد.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.