سند راهبردی کانون فرهنگی هنری شهیدهاشمی نژاد وکانون تخصصی عترت مازندران تحت عنوان چشم انداز پنج ساله تدوین شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سیدحمیدهاشمی مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهیدهاشمی نژاد گفت: حضور در دوره های آموزشی توجیهی اندیشه های آسمانی و سراج ویژه اعضای کانون های مساجد کشور و آشنایی با اسناد بالادستی این کانون ها زمینه ساز تدوین سند چشم انداز برای تحقق فعالیت در حوزه دین، فرهنگ و هنر از سوی کانون شهید هاشمی نژاد شد.

وی افزود : تربیت نیروی انسانی کارآمد یا نسل نوجوان و جوان انقلاب که در عرصه فرهنگ کارآمد باشند(یعنی هم صاحب دانش باشند و هم صاحب ذوق، قریحه و توان اجرایی) و تنظیم و گرامیداشت شعائر اسلامی در شکلی قابل قبول و به روز برای نسل نوجوان و جوان در دستور کار این کانون جانمایی شده است.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهیدهاشمی نژاد مرکزیت این کانون را شهر بهشهر و حوزه تأثیر و عملیاتی آن را نامحدود اعلام کرد و گفت: این کانون بصورت پویا، خلاقانه، هنرمندانه، تأثیر گذار وعالمانه مفاهیم دینی را در سراسر مناطق تحت اشراف ترویج و تبیین می کنند.

سیدحمیدهاشمی افزود: این کانون با بهره گیری از کارشناسان، فعالان و نخبگان دینی- فرهنگی- تربیتی- علوم ارتباطات و رسانه، نیرو و نشاط جوانان و نیز تجربیات صاحب نظران این حوزه جهت تعامل با سایر مراکز مردمی و دولتی در اندیشه ارتقاء کیفیت فعالیت ها است.

وی ارتقاء توانمندی های فکری و مهارتی، تأمین سرمایه نیروی انسانی، توسعه زیر ساختهای تشکیلاتی- محتوایی، توسعه زیر ساختهای مالی و امکانات مولد، ایجاد عرصه های رسانه ای و مدیریت ارتباطات را اهداف و راهبرهای سند چشم انداز پنج ساله این کانون برشمرد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهیدهاشمی نژاد گفت: بخش های مختلف این کانون شامل تربیتی، پژوهش و آموزش، هئیت دانش آموزی- دانشجویی، بشارت، ورزش و اردو، هنری و فوق برنامه، تبیلغات، دیجیتال، امور مالی- اداری، امور کلاس ها، مشاوره و قرض الحسنه است.

انتهای پیام/آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار