مهمترین مسئله در انتخابات باید تلاش همه جانبه با هدف حضور حداکثری مردم باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، حجت الاسلام والمسلمین مظفری رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در جمع مسئولان قضایی استان خراسان رضوی با تأکید بر لزوم برگزاری انتخابات قانون محور؛ خواستار رعایت اخلاق توسط تمامی اطراف انتخابات شدوگفت:مهمترین مسئله در این انتخابات باید تلاش همه جانبه با هدف حضور حداکثری مردم باشد.
وی خواستار رعایت قانون در فرایند برگزاری انتخابات شد و افزود: زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزاری یک انتخابات قانون محور با رعایت اخلاق و آداب اسلامی و توأم با عزت و کرامت انسانی است که بحمدالله چنین بوده است.
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با تشریح اقدامات دادگستری خراسان رضوی در زمینه برگزاری یک انتخابات سالم و حداکثری گفت: براساس راهبردهای اصولی دستگاه قضایی، دادگستری استان نیز از مدت‌ها قبل و با تشکیل ستاد پیشگیری و برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی نسبت به رصد وقایع انتخاباتی اقدام نموده و متناظر همین ستاد در مشهد و شهرستانهای استان نیز فعال بوده و انشاء الله اقدامات مؤثر خود را با رویکرد نظارت بر حسن اجرای قوانین در این زمینه و پیشگیری از وقوع تخلفات احتمالی و برخورد با وقوع جرایم احتمالی تا پس از برگزاری انتخابات استمرار خواهد داد.
حجت الاسلام والمسلمین مظفری با اشاره به حساسیتهای این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری افزود: اکیداً از مسئولان قضایی می‌خواهیم براساس تکلیف شرعی و قانونی خود عمل کرده و ضمن حفظ استقلال دستگاه قضایی تلاش همه جانبه‌ای با هدف برگزاری یک انتخابات پرشور، قانون محور و اخلاق مدار بکار گیرند.
وی سیاست اصولی مجموعه قضایی استان را سالم سازی جامعه با رویکرد پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات دانست و خاطر نشان کرد: در صورت وقوع هرگونه جرم بویژه جرائم خاص و خشن برخورد قاطعانه قانونی با متخلفین و مجرمین صورت خواهد پذیرفت.
در ابتدای این نشست دادستان عمومی و انقلاب مشهد، مسئول نظارت و ارزشیابی قضات استان، رئیس حفاظت و اطلاعات ارشد قوه قضائیه در استان خراسان رضوی، قائم مقام دادگستری استان و معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری خراسان رضوی به ارائه گزارشی از مجموعه تحت نظارت خود پرداختند.
انتهای پیام//ف. ج.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.