جاده چالوس از ساعت 17 امروز یکطرفه شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پلیس راه مازندران اعلام کرد ، در محور كرج- چالوس تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از این محور ممنوع است و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 2 بعد ازظهر تا ساعت 23 روز جمعه 25 فروردین ماه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع شد.

براساس این گزارش ، با اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 بعد از ظهر تا ساعت 23 همان روز از مرزن آباد به سمت كرج بصورت يكطرفه شد.

در محور هراز تردد همه تریلرها از این محور ممنوع بوده و تردد كليه كاميونها وكاميونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت24 روزهای امروز از این محور ممنوع شد.

تردد همه تريلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا24 روز جمعه 25 فروردین ماه از تهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع شد.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه استان مازندران گفت : تردد موتورسیکلت تا ساعت 6 صبح روز شنبه از محورهای کرج، چالوس ، هراز، فیروزکوه و کندوان ممنوع شد و تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماَموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.