محدودیت ترافیکی در جاده چالوس امروز با دو ساعت تاخیر اعمال می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پلیس راه مازندران اعلام کرد : محدودیت محور کرج- چالوس با 2 ساعت تاخیر در ساعت 14 از کرج به سمت مرزن آباد و در ساعت 17 از مزرن آباد به سمت کرج یکطرفه می شود .

تردد انواع وسايل نقليه نیز در محور چالوس از ساعت 14 امروز تا 14 فروردین و ساعت 3 بامداد روزهای بعد از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع می شود.

تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 روزهای یاد شده تا ساعت 3 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت كرج به صورت يكطرفه می شود .

تردد انواع وسايل نقليه در محور هراز از ساعت 14 امروز و 14 فروردین تا ساعت 2 بامداد روز بعد از رودهن به آب اسك ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 16 تا ساعت 2 بامداد روز بعد تاریخ های مورد اشاره از آب اسك تا رودهن (محدوده مشاء)‌ يكطرفه است.

در محور هراز ضمن ممنوعیت تردد انواع تريلر در این محور، تردد انواع كاميون و كاميونت تا ساعت 2 بامداد روز 15 فروردین ماه از تهران به آمل و بالعكس ممنوع است .

تردد انواع تريلر و كاميون از ساعت 8 صبح امروز تا تاریخ 15 فروردین ماه در این محور از تهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع است.

در حال حاضر رفت و آمد خودروها در جاده های هراز ،سوادکوه ،چالوس و کیاسر عادی و روان است.


انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.