نامزد ریاست جمهوری گفت: دولت برجام به انتهای کار رسیده و امروز نیاز به دولت اقدام داریم.

وعده‌های 100 روزه فقط مصرف انتخاباتی دارد/ دولت برجام به انتهای کار رسیدهبه گزارش  خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا زاکانی نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهارداشت: انقلاب اسلامی در سال ٥٧ پیروز شد و انقلاب دوم در سال ٥٨ استبداد و سلطه را به چالش کشید و ما امروز نیازمند انقلاب سوم هستیم و استقلال اقتصادی و فرهنگی خود را باید حفظ کنیم.

وی تصریح کرد: ما امروز فاصله معناداری با انقلاب اسلامی یافته ایم که علت آن حضور مدیران اشرافی و خسته در کشور است.

زاکانی ادامه داد: نباید به دست دشمنان انقلاب چشم بدوزیم تا آن‌ها گره از کار مشکلات ما باز کنند. 

نماینده سابق مجلس افزود: امروز کشور از لحاظ اقتصادی در بحران است، اما دولت می‌گوید کشور آرام است که از سر سیاسی کاری و اغواگری مطرح می‌شود که اگر عامدانه باشد خیانت است و اگر جاهلانه هم باشد نشانه بی صلاحیتی برای ادامه کارشان است.

زاکانی تصریح کرد: دارایی تأمین اجتماعی امروز ٩ درصد تعهدات این سازمان است و بانک‌ها امروز ورشکسته اند و دولت چرا می‌خواهد این مسئله را بعد از انتخابات مطرح کند.

وی ادامه داد: ١٠٠ درصد مشکلات را می‌توان با رفع کارامدی‌های موجود و تکیه بر کارامدی‌های داخلی قابل حل است.

نماینده سابق مجلس گفت: توجه به صنایع پایین دستی پتروشیمی و اولویت دادن به معادن و کشاورزی، حکایتگر این است که منابع ما زیاد است، اما عملکرد دولت و نگاه به دست بیگانگان کشور را در وضعیت بحرانی قرار داده است.

زاکانی تاکید کرد: وعده‌های ١٠٠ روزه فقط مصرف انتخاباتی دارد.

وی گفت: دولت برای رفع تورم اقتصاد کشور را دچار مرگ مغزی کرد، اما تکیه بر توان داخلی می‌توان رکود را شکست و انقلاب سوم را برای پیشرفت کشور پیش می‌گیریم.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس در رابطه با ثبت نام احمدی نژاد گفت: بنده ١٢ سال در مجلس بودم و بدی‌ها و خوبی‌های دولت‌ها را گفتم و در دولت قبل هم به دادگاه رفتم و‌ ای کاش احمدی نژاد به توصیه رهبر انقلاب گوش می‌کرد و برنامه هایی دارم که از روحانی و احمدی نژاد می‌گذرم.

زاکانی در پایان تاکید کرد: دولت برجام به انتهای کار رسیده و امروز نیاز به دولت اقدام داریم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۱ ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
برادر زاکانی : شما دایه خوبی برای برجام نیستید و آن را به قربانگاه میبری !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۲۵ فروردين ۱۳۹۶
درود بر آقای زاکانی...
آخرین اخبار