نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاههای اجرایی باید برای پذیرش نخبگان و استفاده از ظرفیت های آنها اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد فیضی با اشاره به اینکه باید دستگاههای اجرایی برای پذیرش نخبگان و استفاده از ظرفیت های آنها اهتمام ویژه‌ای داشته باشند، افزود: نیاز است در این زمینه برخی بروکراسی های اداری برطرف شود، چرا که این موضوع مسائل و مشکلات زیادی را برای جوانان و نخبگان به وجود می‌آورد.

وی افزود: نباید جلساتی که در استان اردبیل با محوریت های مختلف برگزار می‌شود تکلیفی باشد، چرا که این امر هیچ خروجی را برای استان اردبیل نخواهد داشت و باید در این زمینه مدیرانی که در این جلسات حضور می‌یابند تاثیرگذاری و عملکرد بیشتری داشته باشند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی یکی از راهکارهای توسعه اشتغال در کشور را فراهم کردن زیرساختهای اشتغال در مناطق روستایی عنوان کرد و بیان کرد:‌ در این زمینه در استان اقدامات بسیار خوبی انجام داده شده است و انتظار داریم در استان اردبیل نیز به این امر توجه ویژه‌ای شود.

فیضی از برنامه‌ریزی برای فراهم کردن زیرساخت های اشتغال در مناطق روستایی خبر داد و تصریح کرد:‌ اگر بتوانیم این امر را محقق کنیم، بی‌شک شاهد شکوفایی اقتصادی در شهر نیز خواهیم بود.

وی با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال افزود: در این زمینه دستگاههای اجرایی موظفند اقدامات اساسی انجام دهند تا بتوانیم کشور را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.