نقش دانشجویان در مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو مورد توجه قرار گیرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار  در نشست کمیسیون دانشجویی استان با بیان اینکه دو انتخابات مهم در پیش رو داریم گفت:انتخابات ایران به ویژه انتخابات ریاست جمهوری در سطح جهان رصد می شود. 

وی نقش دانشجویان و دانشگاهیان در مشارکت حداکثری را مهم خواند و افزود: دانشجویان با دیدگاه عقلانی و علمی خود حضور آگاهانه در انتخابات را رقم می زنند.

محمدی ادامه داد: با توجه به نزدیکی به انتخابات و احتمال برگزاری میتینگ های سیاسی و 
انتخاباتی در سطح دانشگاه ها از سوی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری یا نمایندگان آنها در سطح دانشگاه ها این نشست با هدف هماهنگی و وحدت رویه برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: برگزاری هر گونه نشست و میتینگ در سطح دانشگاه ها از سوی انجمن های سیاسی، تشکل های اجتماعی،فرهنگی و سیاسی تابع دستور العمل خاصی است که می بایست توسط همه تشکل های دانشجویی رعایت شود.

محمدی افزود: هر گونه درخواست مجوز سخنرانی، تجمع و میتینگ در سطح دانشگاه ها باید مطابق دستور العمل موجود باشد و هر برنامه ای پس از تایید هیات نظارت دانشگاه ها برگزار شود.

رئیس ستاد انتخابات استان از برگزاری نشست با حضور تشکل ها و انجمن های دانشجویی خبر داد و گفت: این گردهمایی با هدف تبیین نقش این تشکل های دانشجویی در ایجاد شور و شوق انتخاباتی و همچنین بیان دستورالعمل موجود برای آنان برگزار می شود.


انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.