رئیس اداره گاز جم از گازرسانی به آخرین روستای بالای 20 خانوار جم در هفته‌های آتی خبر داد.

گازرسانی آخرین روستای بالای 20 خانوار
به گزارش خبرنگار گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسین اندام صبح پنجشنبه در آئین افتتاح گازرسانی به روستای دوتوولی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید، 7 روستا جدید در جم گاز دار شده و عملیات گازرسانی به دو روستا نیز تکمیل شده است، اظهار داشت: گاز رسانی به روستاهای کوهچر، چم دره، بیدو علیا، اسفدیاری، چرموک، دوتوولی و سرچشمه انجام شده است و گاز رسانی در روستای تل حاج نوشاد و بیدبلند نیز تکمیل شده است.

رئیس اداره گاز جم با اشاره به گازرسانی آخرین روستای بالای 20 خانوار در هفته‌های آتی، افزود: هم اکنون 34 کلیومتر از 35 کیلومتر شبکه مورد نیاز برای گازرسانی به روستای سرچشمه از سمت شهرستان دشتی انجام شده و با توجه به اتمام عملیات علمک‌گذاری در روستا، انتظار داریم در هفته‌های آتی شاهد افتتاح گاز رسانی در این روستا باشیم.

وی با بیان اینکه شهرستان جم با اجرای خط تقویتی، علاوه بر پالایشگاه فجر جم از خط سوم‌سراسری و تولید گاز عسلویه نیز تغذیه می‌شود، گفت: این خط، نقش مهمی در پایداری گاز شهرستان دارد.

اندام با اشاره به اجرای یک ایستگاه TBS گاز با ظرفیت‌های  10 هزار و دو ایستگاه با ظرفیت  5 هزار مترمکعب بر ساعت در شهرستان در دولت یازدهم، ادامه داد: اجرای این ایستگاه‌ها، شهرستان جم را به شهرستان‌های پیشرو کشور در حوزه گازرسانی تبدیل کرده است.

رئیس اداره گاز جم با اشاره به اجرای پروژه گازرسانی در روستای دوتوولی تصریح کرد: روستای دوتوولی از روستاهای زیر 20 خانوار شهرستان است که توسعه شبکه گاز و عملیات اجرایی 11 فقره علمک در این روستا با اعتبار 190 میلیون تومان انجام شده است.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.