حجت الاسلام والمسلمین پناهیان برای استفاده بهتر از ایام اعتکاف خطاب به معتکفین توصیه هایی داشت.

توصیه های حجت الاسلام پناهیان در جمع معتکفین
به گزارش خبرنگار گروه حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام پناهیان اعتکاف را فرصتی برای نزدیک شدن به خداوند دانست و این ایام را متمایز از ایام دیگر دانست چرا که ارتباط با خدا بیشتر می شود و این ارتباط گرما و هیجان را به انسان می‌بخشد.

پناهیان افزود: آرامش و لذت، وقتی بخواهند پایدار و عمیق باشند تن‌ها در ارتباط با خدا به دست می‌آیند. ارتباط با خدا انسان را به خدا علاقه‌مند می‌کند و احساس عمیق تواضع به خدا را در انسان ایجاد می‌نماید و بندگی را با کمال افتخار برای انسان لذت‌بخش قرار می‌دهد.

وی خطاب به معتکفین خاطرنشان کرد:در این ایام برای تقرب به خداوند برای خود وصیت بنویسید و خود را هر لحظه در پیشگاه خداوند ببینید،ارتباط با خدا هرلحظه می‌تواند آن‌چنان تازه و هیجان برانگیز بشود که گویی قبل از آن ارتباطی نبوده است.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان تصریح کرد:برای ارتباط با خدا (وقت) بگذاریم با او مناجات کنیم و دوست داشتنی ها را دوست بداریم و با خود لج نکنیم چرا که چیزهای دوست داشتنی باید دوست داشته شوند و اگر اینطور نباشد قطعا مشکل از خود ما است.

وی ادامه داد:این دوست داشتن باید بیان شود و از دل برون آید، از خداوند احتیاجات خود را بخواهیم؛ به قرائت کلماتش بپردازیم و در آن‌ها تأمل کنیم. ما روزی نزد خدا باز خواهیم گشت و دیگر تا ابد در کنار او خواهیم بود برای روز ملاقات با خدا آماده شویم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار