اولین گردهمایی پیام رسان کاملأ ایرانی گپ با حضور تعدادی از مشترکین به میزبانی مشهد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، مهدی انجیدنی مدیرعامل شرکت توسعه سامان (تولیدکننده پیام رسان گپ) گفت:: اولین گردهمایی پیام رسان کاملأ ایرانی گپ با حضور تعدادی از مشترکین با اهداف گزارش سه ماهه فعالیت و اعلام برنامه‌های اجرایی در سال ٩٦ به میزبانی مشهد برگزار شد.
وی افزود: پیام رسان گپ دو حوزه فعالیت در سال ٩٦ رابصورت حرفه‌ای دنبال می‌کند که در این خصوص می‌توان به ایجاد بستر راه اندازی کسب و کارهای نوپا بصورت رایگان با سرعت بالا و توسعه بخش سرگرمی‌ها، بازی‌های فکری و موبایلی و فعالیت‌های بیشتر اشاره کرد.
مدیرعامل شرکت توسعه سامان (تولیدکننده پیام رسان گپ) گفت: با شرکت‌های دانش بنیان که تولید کننده بازی‌های فکری و موبایلی هستند قرار داد بستیم تا بتوانیم نیازهای مشترکین پیام رسان کاملأ ایرانی گپ را فراهم کنیم و در جهت توسعه این مهم گام‌های مؤثری را برداریم.
انجیدنی خاطر نشان کرد: در ٤ ماهه فعالیت پیام رسان (از دی ٩٥ تا فروردین ٩٦) بیش أز ٤٦٠ هزار مشترک از این نرم افزار پیام رسان استفاده می‌کنند و با نیازسنجی مشترکین در بخش‌های مختلف امیدواریم تا پایان سال ٩٦ به ٦ میلیون مشترک برسد.
وی گفت:: در حال حاضر با ٢٠ شرکت همکار برای توسعه پیام رسان گپ همکاری میکنیم و تا پایان سال جاری این تعداد را به ١٠٠ شرکت همکار در جهت استفاده از خدمات در نرم افزار پیام رسان گپ ارتقا خواهیم داد.
لازم به ذکر است در پایان این گردهمایی به ١٠ مشترک پیام رسان گپ به قید قرعه جوائز نقدی اهدا شد و یک نفر هم برنده خوش شانس خودروی هیبریدی شد.
انتهای پیام // م. ا.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۱۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۶
چرا خودتون در پیامرسان کاملا ایرانی گپ کانال ندارید؟!
Australia
مهدی
۱۵:۳۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۶
عالیییییییی
درود خدا بر این پیام رسان ایرانی