عملیات اجرایی بزرگترین شهرک صنعتی استان مازندران همزمان با سفر رییس دولت تدبیر و امید به استان در آیینی به صورت ویدیو کنفرانسی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت مازندران اعلام کرد، این شهرک در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ هکتار در بهشهر و در بخش گلوگاه قرار دارد که با احداث آن مساحت شهرک های صنعتی این استان در دولت تدبیر و امید در مقایسه با مجموع عملکرد کلیه دولت های گذشته نزدیک به ۶۰درصد افزایش می یابد.

مجاورت با بندر و منطقه اقتصادی ویژه راه آهن سراسری ،فرودگاه بین المللی، خط لوله گاز سراسر ، بزرگترین نیروگاه حرارتی کشور و دسترسی به آب مناسب از مهمترین مزایای این شهرک است که آن را به مکانی ایده آل برای انواع سرمایه گذاری های داخلی و خارجی تبدیل می کند.

نعمت زاده وزیر صنعت معدن و تجارت در این آیین کل مساحت شهرک های صنعتی استان مازندران را ۱۹۰۰ هکتار اعلام کرد و گفت: با احداث این شهرک صنعتی مساحت شهرک های صنعتی استان به ۲۹۰۰ هکتار خواهد رسید.

وی با اشاره به رعایت تمامی ضوابط محیط زیستی در این طرح گفت: بخش خصوصی در سالهای اخیر مشارکت قابل توجهی در بخش صنعت داشته است به طوری که اگر یک واحد دولت در بخش صنعت انجام دهد در مقابل ۲۰ برابر بخش خصوصی سرمایه کذاری خواهد کرد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.