عرضه محصولات شرکت فولاد مبارکه اصفهان در بازار داخلی 42 درصد افزایش یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمود اکبری معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه اصفهان با اشاره به میزان تحویل کالای این شرکت در بازار داخلی با 42 درصد رشد در مقایسه با سال گذشته،  چهار میلیون و 718 هزار تن عنوان کرد و گفت: این میزان رشد با افزایش 22 درصدی تولید و عرضه محصولات و کاهش 13 درصدی حجم صادرات درمقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن محقق شده است.

محمود اکبری افزود: از این میزان سهم محصولات گرم و اسید شویی 68 درصد ، محصولات سرد 17 درصد، محصولات نیمه نهایی از جمله تختال و بار 10 درصد و محصولات پوشش‌دار پنج درصد بوده است.

وی گفت: فعال شدن طرح‌های انتقال آب در سال 95، رونق نسبی در بخش خودرو و سیاست گذاری برای تامین ورق ضخامت زیر سه میلیمتر مورد نیاز بخش لوله و پروفیل ساختمانی، رشد نسبی تقاضای بازار داخل از جمله عوامل افزایش رشد تحویل کالا در بازار داخل است.

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه از تخصیص 28 درصدی محصولات فولاد مبارکه به تولیدکنندگان لوله و پروفیل ساختمانی خبر داد و افزود: از این میزان تحویل کالا در بازار داخل سهم خودروسازان 15 درصد، صنایع فولادی و فلزی 14 درصد، لوله‌های انتقال سیالات 10 درصد و تجهیزات سنگین 8 درصد بوده است که این شرکت ها به عنوان بزرگترین مشتریان فولاد مبارکه مطرح هستند.

محمود اکبری گفت: برای امسال هم متناسب با رشد ظرفیت های تولید پیش بینی فروش هفت میلیون و 20 هزار تن از محصولات فولاد مبارکه برنامه ریزی شده و برای شرکت های تابعه و زیرمجموعه هم فروش یک میلیون و 400 هزار تن تختال و 570 هزار تن محصولات پوشش دار در دستور کار قرار دارد.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان با تولید بیش از هفت میلیون و 500 هزار تن محصول فولادی بزرگترین تولید کننده فولاد کشور است. 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.