اولویت اول پلیس در شهرستان های مرزی، مبارزه با قاچاق کالا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جانشین فرماندهی انتظامی استان گفت: اولویت اول در شهرستان های مرزی و مرتبط با وظایف ناجا، مقابله مقتدرانه با قاچاق کالا به عنوان یک تکلیف ولایی است تا بسترهای ایجاد اشتغال در جامعه فراهم شود.
کارگاه آموزشی یک روزه شهرستان های اورامانات (جوانرود، روانسر، پاوه و ثلاث باباجانی) به ریاست جانشین انتظامی استان کرمانشاه و به میزبانی شهرستان پاوه برگزار شد.
سرهنگ "علیرضا مرزبانی" در این کارگاه یک روزه که با حضور رئیس حفاظت اطلاعات، جانشین بازرسی، معاون عملیات، رئیس پلیس پیشگیری، رئیس پلیس امنیت عمومی، رئیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان، فرماندهان شهرستان های اورامانات، روسای پلیس های تخصصی و فرماندهان و روسای کوپ شهرستان های (جوانرود، روانسر، پاوه و ثلاث باباجانی برگزار شد، گفت: سال 96بعنوان سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نام گذاری شده است و انچه که از این شعار پیداست تاکید بر مولفه اقتصاد و تولید داخلی می باشد که ارتباط آن با وظیفه ناجا مقابله مقتدارانه با قاچاق کالا است..
وی با اشاره به اینکه امنیت مهمترین رکن توسعه است و به تبع آن بسترهای سرمایه گذاری و تولید داخلی فراهم می شود، تصریح کرد: بدیهی است با فعالیت های خصمانه دشمن برای ضربه زدن به اقتصاد داخلی و ایجاد جو روانی ناامن کننده برای سرمایه داران داخلی است تا از فعالیت اقتصادی در کشور ناامید شوند.
جانشین انتظامی انتظامی استان گفت: اولویت اول در شهرستان های مرزی و مرتبط با وظایف ناجا، مقابله مقتدرانه با قاچاق کالا به عنوان یک تکلیف ولایی است تا بسترهای ایجاد اشتغال در جامعه فراهم شود.
سرهنگ مرزبانی در پایان هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را ارتقای دانش عملیاتی و کاربردی کارکنان انتظامی استان در اجرای بهینه ماموریت های سازمانی عنوان کرد.
در ادامه سرهنگ " مجتبی سماعی" رئیس حفاظت اطلاعات فرماندهی انتظامی استان نیز به تشریح  کارگاه امنیت و تهدیدات و وظایف مسئولان و کارکنان تشریح کرد.
سرهنگ "برزو محمدی" معاونت عملیات فرماندهی انتظامی استان نیز در ادامه به تشریح کارگاه های هفتگانه مشتمل بر تعالی رفتار و حقوق شهروندی، کارگاه پیشگیری، کارگاه سلاح شناسی، کارگاه آموزشی آئین نامه انضباطی، کارگاه عملیات، کارگاه اطلاعات و کارگاه آگاهی و مبارزه با قاچاق کالا پرداخت.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.