مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری مسابقه طراحی پوستر با موضوع اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام رحیم جعفری گفت: در راستای تحقق شعار سال و گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اقدام به برگزاری مسابقه طراحی پوستر با موضوع "اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال" کرده است.
وی افزود: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه و ارسال آثار تا 30 فروردین مهلت دارند و  هر طراح گرافیک تنها مجاز به ارسال پنج اثر می‌باشد.
جعفری تصریح کرد: آثار ارسالی باید بر روی لوح فشرده در ابعاد ۵۰ در۷۰ سانتی متر با فرمت tiff و با کیفیت ۲۰۰ dpi ذخیره شده باشد، همچنین  همراه لوح فشرده باید پرینت آثار در ابعاد a4 به دبیرخانه تحویل شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: آثار ارسالی باید با محورهای  فرهنگ  و اصلاح الگوی مصرف و نقش آن در اقتصاد مقاومتی، مقابله عمومی با کالای قاچاق و نقش آن در تحقق اقتصاد مقاومتی، استفاده از تولیدات داخلی و نقش آن در ایجاد اشتغال جوانان و تحقق اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی ایرانی اسلامی و نقش آن در تحقق اقتصاد مقاومتی  طراحی و اجرا شود.
وی یادآور شد: تمامی آثار ارسالی متعلق به دبیرخانه مسابقه است و دبیرخانه به اسم طراح، حق بهره‌برداری از اثر را دارد.
جعفری افزود: پس از داوری صورت گرفته توسط هیات داوران، اسامی راه یافتگان به نمایشگاه اعلام می‌شود و در پایان به پنج نفر از برگزیدگان هدایای نقدی اهدا خواهد شد.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.