به مناسبت ولادت مولای متقیان امیرمومنان علی (ع) مراسم جشنی با حضور زائران و مجاوران بارگاه منور ثامن الائمه (ع) در رواق امام خمینی (ره) حرم رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، حجت الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه‌های میلاد با سعادت مولای متقیان امیرمومنان علی (ع) از یکشنبه ۲۰ فروردین‌ماه آغاز و تا بیست و سوم ادامه خواهد داشت.
وی افزود: همزمان با شب ولادت حضرت علی (ع)، ویژه برنامه جشنی از ساعت ۲۰ تا ۲۲ در رواق امام خمینی (ره) تدارک دیده شده است که در آن حجت الاسلام و المسلمین حسینی قمی به ایراد سخنرانی و مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت به مدیحه سرایی و شعرخوانی خواهند پرداخت.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه حرم مطهر رضوی در ایام ولادت امام اول شیعیان مملو از مسلمانان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از ملیت‌های مختلف خواهد بود که با حضور پرشور خود این روز بزرگ را جشن می‌گیرند، گفت: همزمان با سیزدهم رجب المرجب، سالروز میلاد فرخنده مولود کعبه حضرت علی (ع) جشن باشکوهی از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می‌شود.
حجت الاسلام حسینی درباره برنامه‌های روز میلاد افزود: در این ویژه برنامه که با حضور تولیت آستان قدس رضوی برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی قمی به ایراد سخنرانی می‌پردازد و آقایان قانع، ملائکه، موید، موسوی و معنوی به مولودی خوانی و شعرخوانی خواهند پرداخت.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی اجرای سرود و همخوانی گروه‌های تواشیح را نیز از دیگر برنامه‌های باشکوه ۱۳ رجب در حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) اعلام و گفت: در این سه شب مراسم مولودی خوانی و مدیحه‌سرایی توسط مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) امیر عارف، علی خوش‌چهره، جعفر ملائکه و مهدی نیکبخت اجرا می‌شود.
وی افزود: از سوی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در ایام ولادت امام علی (ع) ویژه مساجد حاشیه شهر مشهد و مراکز وابسته به آستان قدس رضوی برنامه‌های فرهنگی متعددی، چون سخنرانی، مداحی، مولودی خوانی توسط مداحان اهل بیت (ع)، قرائت زیارت امام رضا (ع) و ... تدارک دیده شده است.
انتهای پیام//ف. ج.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.