راه اندازی بیمارستان‌های جدید موفقیت در حوزه اشتغال را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،دکتر شاپور بدیعی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: راه اندازی و تجهیز بیمارستان‌های جدید در مناطق زیر پوشش از اولویت‌های معاونت درمان دانشگاه در سال جدید است که با رسیدن به این مهم، در حوزه اشتغال بر اساس شعار سال موفق خواهیم بود.
وی افزود: مقام معظم رهبری با این راهنمایی، همه افراد کشور را به سمت اولویت اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال سوق دادند.
دکتر شاپور بدیعی گفت: معاونت درمان به عنوان پیکره بزرگی از دانشگاه ارتباط بسیار زیادی با مسائل متفاوت در سطوح مختلف دارد که امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی از این پتانسیل در راستای شعار سال مقام معظم رهبری استفاده کنیم.
وی افزود: در تلاش هستیم تا در راستای ارائه خدمات مناسب‌تر با کیفیت و کمیت بهتر سال خوبی را آغاز و در راستای راه اندازی و تجهیز بیمارستان‌های جدید دانشگاه گام‌های اساسی برداریم.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مهمترین نکته در سال جاری؛ راه اندازی بیمارستان‌های جدید دانشگاه و به کار گیری نیروی انسانی مورد نیاز است که موفقیت ما را در راستای اشتغال بر اساس شعار سال به دنبال خواهد داشت.
وی به اهمیت تجهیزات پزشکی به عنوان مقوله‌ای هزینه بر در جهان امروز اشاره و افزود: در راستای تجهیز بیمارستان‌های تاره به بهره برداری رسیده و در دست بهره برداری؛ امید داریم بتوانیم با برنامه ریزی از خدمات افرادی که در داخل کشور توانایی تولید تجهیزات بیمارستانی با کیفیت را دارا هستند استفاده و علاوه بر حمایت از توان داخلی نیازهای درمانی دانشگاه را نیز رفع کنیم.
انتهای پیام// ز.‌ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.