مردم در شهر رشت 11 عضو شورای اسلامی و در 46 شهر دیگر نیز 5 عضو شورای اسلامی را انتخاب می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ رئیس ستاد انتخابات گیلان با اعلام این خبر گفت: فرایند أخذ رأی در پنجمین دوره‌ انتخابات شوراهای اسلامی شهر در آستارا، بندرانزلی، لاهیجان، لنگرود و تالش با اعلام ستاد انتخابات کشور به صورت الکترونیکی انجام می شود.

محمد احمدی پور با بیان اینکه فرمانداران 5 شهر پیشی بینی های لازم را برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی انجام داده اند، افزود: نمایندگان این شهرها به همراه نماینده فنی ستاد انتخابات استان در دوره آموزشی راهبری و کاربری سامانه که در ستاد مرکزی انتخابات برگزار می شود، حضور خواهند یافت.

وی اظهار داشت: بعد از خاتمه دوره آموزشی راهبری سامانه مکانیزه رای گیری و آموزش های بعدی مانور انتخاباتی برای آمادگی هر چه بیشتر در این شهرها انجام  می شود.

رئیس ستاد انتخابات گیلان با اشاره به اینکه آموزش های لازم به مردم هم در خصوص فرآیند رای گیری الکترونیکی نیز از طریق صدا و سیما و رسانه های عمومی انجام می شود، گفت:اخذ رای در 47 شهر دیگر گیلان به صورت دستی خواهد بود.

احمدی پور تصریح کرد: انتخابات شوراهای اسلامی در 150 شهر کشور که اعضای شورای 7 و یا 9 نفره هستند به صورت الکترونیکی برگزار می شود.
 
 
انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.