فرمانده انتظامی سنقر و کلیایی از توقیف 30 خودور و پاکسازی 38 مرکز توزیع مواد مخدردر سال گذشته با همت پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرمانده انتظامی سنقر و کلیایی از توقیف 30 خودور و پاکسازی 38 مرکز توزیع مواد مخدردر سال گذشته با همت پلیس این شهرستان خبر داد و گفت: 408 خرده‌فروش و معتاد در سنقر دستگیر و 2 باند تهیه و توزیع مواد در منطقه متلاشی شدند.

مجتبی شهبازی به دستگیری 408 نفر از خرده‌فروشان و معتادان متهاجر در سال گذشته اشاره کرد و گفت: مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر، دستگیری و جمع آوری معتادان متجاهر از مطالبات به‌حق مردم است تا کودکان و نوجوانان از خطرات احتمالی این آسیب‌های اجتماعی در امان باشند.

فرمانده انتظامی سنقر و کلیایی با اشاره به اینکه دستگیری خرده‌فروشان در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال 94 حدود 63 درصد رشد داشته است، گفت: ضمن تشکیل پرونده برای این افراد که نظم اجتماعی را مختل می‌کنند، پلیس انتظامی آنان را به مراجع قضایی به منظور برخوردی قاطعانه معرفی کرده است.

به گفته شهبازی طی مدت مذکور، حدود 16 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان سنقروکلیایی کشف شده است و 2 باند تهیه و توزیع مواد نیز متلاشی شدند.

وی از توقیف 30 دستگاه خودرو و موتورسیکلت از متهمان در شهرستان سنقروکلیایی خبر داد و گفت: بیش از 38 باب منزل مسکونی که در امر توزیع موادمخدر در این منطقه دخیل بودند و سودای اعتیاد را در بین جامعه رواج می‌دادند، با مساعدت نیروهای انتظامی و عوامل اجرایی در سال گذشته پاکسازی شدند.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.