نماینده آمریکا در سازمان ملل بار دیگر از حمله موشکی این کشور به پایگاهی هوایی در سوریه بشدت حمایت کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد، در گفتگو با شبکه «ان بی سی»، دستور حمله ترامپ را بهترین ساعت کاری وی به عنوان رئیس جمهور این کشور دانست.

وی با حمایت از حمله آمریکا به سوریه، دستور حمله ترامپ را بهترین ساعت کاری وی از زمانی دانست که عهده‌دار این سمت شد و «درایت» وی را در انجام چنین حمله‌ای ستود. 

نماینده آمریکا در سازمان ملل درباره دستور رئیس‌جمهور این کشور برای حمله به سوریه گفت: همانطور که دیدید ما به رئیس جمهور نگاه می کردیم. به اعتقاد ما این بهترین ساعت وی از زمان عهده دار شدن این سمت بود زیرا وی بسیار با درایت در این زمینه عمل کرد و درباره خطرات صحبت کرد. آنچه که ژنرال متیس (وزیر دفاع آمریکا) و ارتش انجام داد، عملکرد فوق العاده بود؛ زیرا تمرکز آنها بسیار بر روی اطمینان از جلوگیری از تلفات غیرنظامیان بود. تمرکز آنها بر روی اطمینان از زدن پایگاه هوایی بود که رژیم سوریه از آن برای پرواز هواپیما برای انجام حملات شیمیایی استفاده کرد و تمرکز آنها بر این بود که آنها درک کنند آمریکا هرگز اجازه استفاده از تسلیحات شیمیایی را نخواهد داد.

هیلی در اظهاراتی مغرضانه علیه نظام سوریه گفت: واکنش روسیه درباره این حمله شیمیایی این نبود که بگوید این حمله تا چه اندازه وحشتناک بود و چگونه آنها با کودکان بی‌گناه این کار را انجام دادند بلکه واکنش اولیه آنها این بود که اسد و دولت سوریه این کار را انجام نداد. آنها چرا به این سرعت چنین تدافعی عمل کردند. مسئله مهم برای آنها حمایت از اسد بود و مسئله تلفات آن موضوع بعدی بود. 

وی در ادامه در اظهاراتی بی‌اساس درباره حادثه شیمیایی ادلب مدعی شد: بنابراین، ما بر اساس اطلاعات می‌دانیم که رژیم سوریه این کار را بار دیگر انجام داد، همانطور که بارها قبلا انجام داده بود. ما شواهدی داریم که آنها این کار را انجام دادند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۱۰ تير ۱۳۹۶
از قیافش نفرت و حقارت میباره باید دید چه دوران کودکی داشته. زنی که چیزی از زنانگی نه نو چهره اش و نه تو رفتارش هست
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیمی
۰۸:۴۲ ۲۲ فروردين ۱۳۹۶
معمولا زنها مقداری بیشتر از مردها عاطفه دارند ولی این نماینده آمریکا در سازمان ملل زن نیست بلکه حیوان درنده ای است در پوست زن از زمانیکه به این سمت گمارده شده همش دم از جنگ و کشتار میزند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۲۲ فروردين ۱۳۹۶
اگر چندتا موشک در قلب واشنگتن فرود می آمد آنوقت می فهمیدند جنگ یعنی چی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۷ ۲۲ فروردين ۱۳۹۶
من نمیدونم مگه اینا عقل ندارن ؟ اگه همین موشکا رو به مملکت اینا میزد چی جواب میدادن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
خانم هیلی آیا بهتر نیست به جای اینکه به عنوان نماینده آمریکا در سازمان ملل برای دیگران خط و نشان بکشید به همان سرزمین مادریتان یعنی هند برگردید و سعی کنید به حدود 400 میلیون هندی که در فقر مطلق زندگی می کنند کمک کنید آیا شرم نمی کنید که یک بانوی نیکوکار ایرانی با از خود گذشتگی تمام به کمک هموطنان شما می شتابد اما شما برای خودتان در آمریکا جا خوش کرده اید و برای دیگران تعیین تکلیف می کنید. واقعاً ننگتان باد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
ترامپ دیوانس آخر سری جنگ جهانی سومو راه میندازه...

ایران و روسیه ..لبنان...سوریه...یه طرف..با یکی دو تا کشور دیگ... آمریکا و فرانسه ...ترکیه ...عربستان...کشورا عربی دیگ.آلمان و چند تا کشور دیگم پشتیبانی مالی یا چیزا دیگه ی آمریکاییا میکنه... خدا بخیر کنه... از شانس بدمون هم آمریکا هم روسیه کلاهک هسته ای دارن...خدا بیامرزتمون خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۱۸ ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
هنوز شاید زود باشه بفهمی چه کار احمقانه ای کردی یه بار دیگه حمله کن تا بفهمی ایران و روسیه نگاهت نمی کنند پشیمون میشی مطمئن باش
Iran (Islamic Republic of)
می تو
۱۴:۴۹ ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
همیشه کشتار و جنگ جزء افتخارات آمریکا بوده و از نظر آمریکایی ها باید در کارنامه هر رئیس جمهوری ثبت شده باشه
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۳:۴۲ ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
بروخونه اشپزیت روکن حالاواس نظردادنت زوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
معلومه .چون ترامپ دیوونس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
منتظر برخورد پوتین بمون هیلی خانوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
میگم مردی و وجودشو دارین یه بار دیگه حمله کنین به سوریه تا درجا دوتا رزم ناوتونو عرق کنیم تا بفهمی بهترین کار چی بوده. اونوقت میای میگی بهترین کار این بوده که دخالت نمیکردیم و این همه سربازمون به خاطر عربستان بهدرک واصل نمیشدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
هیلی خانم، شبت درازه. حالا صبر کن ببین چی میشه.
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۱:۵۷ ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
تا حالا ندیده بود یک زن این قدر وقیح و بد ذات باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
دیری نخواهد پایید که سیستم متکبر آمریکا به سرنوشت کسانی خواهد پیوست که در طول تاریخ تکبر ورزیدند،این وعده خداوند بوده وهست وآرامش دهنده قلب مومنین وصابرانیست که به وعده راستین خداوند یقین دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
نیومده پاچه میگیره
آخرین اخبار